قد بهرام افشاری چقدر است ؟ +توضیحات خودش


قد بهرام افشاری چقدر است ؟ +توضیحات خودش

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون بعد از پخش سریال پایتخت 5 به محبوبیت فوق العاده رسید و توانست هواداران زیادی را جذب نماید که صفحه اینستاگرام او در عرض 15 روز به 600 هزار عضو رسید ! . قد بهرام افشاری شاید یکی از دلایل توجه بیشتر به این بازیگر...

قد بهرام افشاری چقدر است ؟ +توضیحات خودش

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون بعد از پخش سریال پایتخت 5 به محبوبیت فوق العاده رسید و توانست هواداران زیادی را جذب نماید که صفحه اینستاگرام او در عرض 15 روز به 600 هزار عضو رسید ! .

قد بهرام افشاری

شاید یکی از دلایل توجه بیشتر به این بازیگر قد و استایل خاص او باشد . وی دارای قد بلندی است که کمتر بازیگر در سینمای ایران داریم که قد بلند داشته باشد .

بهرام افشاری در یکی از گفتگوهای خود گفته است قد او 198 سانت یعنی حدود 2 متر است که همین قد بلند مشکلاتی را برای او بوجود آورده و به همین دلیل خیلی از نقش ها را از دست داده است و خودش میگوید یک زمانی به فکر این بوده است که از طریق پزشکی بتواند قد خود را کوتاه تر کند . در ویدیو زیر می توانید توضیحات بیشتر او را ببینید.

دانلود ویدیو

ویدیویی که بهرام افشاری در آن از مشکلات قد بلندش میگوید.

ماجرای اینکه فیزیک بدنی بهرام افشاری گاها مانع بازیگری اش شده است چه بوده است ؟

بگذارید این قضیه را از ابتدا توضیح دهم. رسانه زمانی سراغ شما می‌آید که کاری انجام داده باشی. من هم از این بابت طلبکار کسی نیستم. اما برای علی‌البدل در جشن حافظ، برای لانتوری در جشن خانه سینما و برای کارگر ساده نیازمندیم در جشن منتقدان نامزد شدم. اینها کم نبود. ولی رسانه‌ها هیچ خبری در این مورد پوشش ندادند و من فکر کردم لابد هنوز آن قدر برای آنها هیجان‌انگیز نیستم. به همین دلیل یک سال مصاحبه نکردم و تمرکزم را روی کار گذاشتم. مصاحبه‌ای هم که راجع ‌به فیزیکم این روزها در فضای مجازی منتشر شده مربوط به سه چهار سال پیش است. دیگر دوست ندارم در مورد فیزیکم صحبت کنم، اما حرفم در آن مصاحبه این بود که اوایل بعضی نقش‌ها را به خاطر قدم از دست می‌دادم، ولی کم کم تلاش کردم درونیاتم را به نمایش بگذارم و از مرحله فیزیک عبور کنم. در مورد آن گفت‌وگو باید اضافه کنم بزرگ‌ترین فیلسوف‌ها گاه بعد از سال‌ها تفکر و تعقل به یک تئوری می‌رسند و فردایش آن را عوض می‌کنند، حال منِ بهرام افشاری حرف دو روز پیشم را نمی‌توانم تغییر دهم!؟


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط