آخرین اخبار از بازیکن اول نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر


آخرین اخبار از بازیکن اول نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر

لیگ برتر هفدهم اگر چه با قهرمانی پرسپولیس از تب و تاب افتاده است اما در مورد دیگر تیم ها هنوز داغ است چرا که یک تیم سقوط کننده و سهمیه های آسیایی در پایان فصل در یک رقابت نزدیک مشخص خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازیکنان تیم های منهای سرخابی های پایتخت با درخشش در لیگ برتر آروزی حضور در تیم های بزرگ پایتخت را دارند و در روزهای پایانی بازار شایعات پیرامون آنها بسیار داغ است.

مدیران باشگاه ها با استفاده از بازو های نقل و انتقالاتی خود پیش زمینه حضور برخی پدیده های لیگ را در تیم های خود مهیا می کنند و همین موضوع قیمت برخی ستاره ها را افزادیش می دهد.

قلی زاده بازیکن تیم فوتبال سایپا این روز ها از بازیکنانی است که پیرامون او صحبت های زیادی می شود.

درخشش او در بازی های اخیر و حضور در تیم ملی فوتبال قلی زاده را از بازیکنانی قرارداده است که قبل از پایان فصل مورد توجه تیم های پایتخت در فضای مجازی قرار گرفته است .

برخی مدیران در روز های اخیر عنوان کردند که با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده اند اما اینکه دلال ها با بازیکنان برای تیم های ما صحبت کنند از عهده ما خارج است، اما ما هنوز در مورد اضافه شدن هیچ بازیکنی به تیم حرفی نزدیم.

** گفته می شود علی قلی زاده در 4 راهی قرار دارد:

* اول اینکه تمام بازیکنان ما در مرحله اول فقط به پیشنهادات خارجی فکرمی کنند و در آمد زایی بیشتر آنها را به کشور های عربی سوق می دهد.

* گزینه دوم تیم استقلال به دلیل حضور شفر و پیشرفت این تیم در بازی های اخیر شاید اولویت حضور این ستاره باشد.

* پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است و این بزرگترین دلیل برای ستاره مورد نظر است که در ایران فقط یک گزینه قابل توجه وجود دارد.

* اما تیم فوتبال سایپا شرایط متفاوتی دارد. قلی زاده که با این تیم در فصل جاری لیگ درخشید امیدوار است با حضور این تیم در بازی های آسیایی و ماندن علی دایی در این تیم شانس خود را یکبار دیگر امتحان کند و شاید حضور با سایپا در لیگ قهرمانان آسیابرای سال آینده پیشنهاد خوب خارجی را هم به همراه داشته باشد.

آنچه که مسلم است بازی های جام جهانی روسیه نقل و انتقالات فوتبال را به تعویق می اندازد و تمامی موارد فوق و معادلات پیش بینی شده را بهم می اندازد. به نوشته باشگاه خبرنگاران، علی قلی زاده شاید نفر اول نقل و انتقالاتی و سر لیست همه باشگاه های مطرح کشور باشد و جام جهانی نیز برای او یک آپشن قدرتمند محسوب می شود.

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید