هیوندای سانتافه 2019 | فیلم


ممکن است تصاویر شاسی‌بلند هیوندای سانتافه مدل 2019 را دیده باشید که مخصوص بازار کره جنوبی پیش‌بینی شده؛ اما اکنون جزئیات مربوط به نسل چهارم سانتافه برای فروش در ایالات متحده و دیگر کشورها تأیید شده است. مهم‌ترین این جزئیات شامل پیشرانه دیزل در سیستم محرکه خودرو است. علاوه بر این یکی از مقامات اجرایی هیوندای تأیید کرده که سانتافه هیبریدی نیز...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

هیوندای سانتافه 2019 | فیلم

هیونداى سانتافه مخصوص برف و یخ نوردى در قطب ج...

هیوندای سانتافه 2019 | فیلم

هیوندای سانتافه 2019 | فیلم...

هیوندای سانتافه 2019 | فیلم

گاهی به آسمان نگاه کن تبلیغ بسیار دیدنی هیوند...

ممکن است تصاویر شاسی‌بلند هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۹ را دیده باشید که مخصوص بازار کره جنوبی پیش‌بینی شده؛ اما اکنون جزئیات مربوط به نسل چهارم سانتافه برای فروش در ایالات متحده و دیگر کشورها تأیید شده است. مهم‌ترین این جزئیات شامل پیشرانه دیزل در سیستم محرکه خودرو است. علاوه بر این یکی از مقامات اجرایی هیوندای تأیید کرده که سانتافه هیبریدی نیز در راه است؛ اما این‌که برای کدام منطقه تولید می‌شود، فعلا مشخص نیست. با این حال بردن چنین پیشرانه‌ای به ایالات متحده به هیچ وجه عجیب نیست. در آینده نزدیک نسل جدید شاسی‌بلند سانتافه (احتمالا تابستان امسال) در سراسر جهان به نمایندگی‌های فروش خواهد رسید.

هیوندای سانتافه 2019 | فیلم

سانتافه | تگ

برای نسل جدید، هیوندای نحوه‌ی نام‌گذاری خودرو را اصلاح می‌کند؛ به جای این‌که خریداران بخواهند نسخه پنج صندلی سانتافه را سانتافه اسپرت بخوانند، اکنون تنها نام آن سانتافه خواهد بود. بعدها نوع هفت صندلی با فاصله محوری طولانی، به‌عنوان سانتافه XL نام‌گذاری خواهد شد. در نهایت هیوندای قصد دارد یک شاسی‌بلند ۳ ردیفه جدید با ظرفیت هشت سرنشین و نام جدید تولید کند.

(۲۳)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ هیوندای, خودروی هیوندای, سانتافه, شاسی‌بلند هیوندای, هیوندای سانتافه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403