دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح شکاری و قتل 2 مرد در بابل


دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح شکاری و قتل 2 مرد در بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و قتل دو مرد در یکی از مناطق روستایی و جنگلی شهرستان بابل در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح شکاری و قتل 2 مرد در بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و قتل دو مرد در یکی از مناطق روستایی و جنگلی شهرستان بابل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌‌‌‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۲:۰۶، بامداد روز گذشته، مبنی بر تیراندازی در منطقه جنگلی یکی از روستاهای بخش بندپی شرقی بابل و قتل دو مرد در این حادثه، موضوع در دستورکار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس با حضور در محل جنایت در بررسی‌‌‌های به عمل آمده دریافتند، دو مرد حدودا ۲۵ و ۳۵ ساله توسط قاتل یا قاتلان با سلاح شکاری به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات و تحقیقات گسترده پلیس از دستگیری شش متهم به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت این ارتباط خبر داد و اظهار داشت: برابر با بررسی‌های به عمل آمده پلیس، علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است.

میرفیضی از کشف سلاح شکاری در این راستا از متهمان به قتل خبر داد و تصریح کرد: موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»