تورس: در پایان فصل از اتلتیکو می‌روم


تورس: در پایان فصل از اتلتیکو می‌روم

فرناندو تورس، اسطوره اتلتیکو مادرید گفته که در پایان فصل از این تیم خواهد رفت.

تورس: در پایان فصل از اتلتیکو می‌روم

فرناندو تورس، اسطوره اتلتیکو مادرید گفته که در پایان فصل از این تیم خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، این بازیکن که محصول آکادمی جوانان اتلتیکو است، دومین دوره حضورش در این تیم را می‌گذراند. او گفت: «این آخرین فصل من در باشگاه است. حس کردم که باید به طرفداران بگویم، چون آنها عشق و علاقه بسیاری به من نشان داده‌اند.»

این بازیکن 34 ساله که تا پایان فصل قرارداد دارد، در این فصل تنها در سه بازی در ترکیب ثابت قرار گرفته است. او گفته که یکی از دلایل اصلی رفتنش همین است: «این برای من تصمیم آسانی نبود، اما با توجه به واقعیت و شرایط، شاید این بهترین تصمیم بود. به نظرم زمان مناسب ترک باشگاه فرا رسیده است. خداحافظی هرگز کار آسانی نیست، اما می‌بینید که چه نقش کمرنگی در تیم دارم، پس شاید بهتر باشد که کنار بروم تا دیگران بیایند. حس می‌کنم هنوز به عنوان فوتبالیست چیزی برای عرضه دارم. به نظرم به همین دلیل بود که این تصمیم را گرفتم. برایم خیلی سخت است که برای دومین بار از تیم خداحافظی کنم. دوست داشتم در همین تیم فوتبال را کنار بگذارم اما نه اینطوری. از نظر فیزیکی و ذهنی آنقدر قوی هستم که بتوانم بیشتر به میدان بروم.»

باشگاه اتلتیکو مادرید هم در آخرین بازی فصل در برابر ایبار، که در ورزشگاه خانگی اتلتیکو برگزار می‌شود، از تورس قدردانی خواهد کرد. انریکه سرسو، رییس باشگاه گفته است: «فرناندو تورس شایسته بهترین خداحافظی است. به همین دلیل مطمئنم که طرفداران در آن روز خاص کنار ما خواهند بود. ما می‌خواهیم کاری کنیم که آن روز برای خانواده اتلتیکو فراموش‌نشدنی باشد، به‌ویژه برای فرناندو. درهای باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!