اتصال وبکم به گوشی های اندروید با UsbWebCamera


موبنا – سال‌ها از روزهایی که وبکم‌ها یکی از معروف‌ترین و رایج‌ترین ابزارهای ارتباطی در شبکه‌هایی همچون یاهو مسنجر بودند می‌گذرد. این روزها با ورود گوشی‌هایی که از دوربین‌های دوم در جلوی دستگاه پشتیبانی می‌کنند، دیگر کمتر کسی برای ارتباط‌های تصویری روزمره از وبکم استفاده می‌کند؛ اما همچنان این دوربین ها، در حال تولید و استفاده...

موبنا – سال‌ها از روزهایی که وبکم‌ها یکی از معروف‌ترین و رایج‌ترین ابزارهای ارتباطی در شبکه‌هایی همچون یاهو مسنجر بودند می‌گذرد. این روزها با ورود گوشی‌هایی که از دوربین‌های دوم در جلوی دستگاه پشتیبانی می‌کنند، دیگر کمتر کسی برای ارتباط‌های تصویری روزمره از وبکم استفاده می‌کند؛ اما همچنان این دوربین ها، در حال تولید و استفاده هستند. اگر شما هم یکی از این وبکم‌ها را در خانه دارید، برای خلاص شدن از دست آن عجله نکنید؛ چرا که به لطف اپلیکیشن UsbWebCamera هنوز هم می‌توانید از آن، استفاده‌های مفیدی کنید. این اپلیکیشن که برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است، می‌تواند اتصال وبکم را به گوشی تشخیص دهد و تصویر آن را، همانند یک کامپیوتر به شما نمایش دهد که البته بدیهی است که برای این اتصال، گوشی شما باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند.

اتصال وبکم به گوشی های اندروید با UsbWebCamera

این امر ویژگی‌ها و کاربردهای بسیاری می‌تواند برای کاربران داشته باشد. برای مثال می‌توانید از وبکم خود به عنوان یک دوربین مدار بسته استفاده کنید و با اتصال آن به گوشی تلفن خود، تصویر دوربین را در اختیار داشته باشید. یا حتی در صورتی که دوربین گوشی شما کیفیت چندانی ندارد، از وبکم و تصاویری که به گوشی منتقل می‌کند برای ثبت لحظه‌ها استفاده کنید. وبکم‌ها ابزارهای بسیار مفیدی هستند و قطعا با کمی خلاقیت می‌توانید استفاده‌های جالب دیگری از ترکیب این ابزار با گوشی موبایل به انجام برسانید. در صورتی که به تجربه‌ی این برنامه علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید نسخه‌ی رایگان آن را از طریق لینک زیر دانلود و در گوشی خود نصب کنید.

توجه: در حال حاضر کارکرد این برنامه در اندروید ۵ و بالاتر ممکن است با مشکل مواجه باشد.

اتصال وبکم به گوشی های اندروید با UsbWebCamera

منبع: زومیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در