فرناندو آلونسو: در مکلارن خواهم ماند


فرمول یک ایران – با وجود شایعاتی که اخیراً درباره فرناندو آلونسو گفته می شود، راننده اسپانیایی تیم مکلارن حضور در تیم های مرسدس یا فراری برای سال 2019 را رد می کند. وضعیت آلونسو پیشرفت چشم گیری داشته و او دو مسابقه اول فصل را در محدوده امتیاز به پایان رسانده است. با این حال بسیاری معتقدند مکلارن در هر دو مسابقه خوش شانس بوده و آنها هنوز...

فرمول یک ایران – با وجود شایعاتی که اخیراً درباره فرناندو آلونسو گفته می شود، راننده اسپانیایی تیم مکلارن حضور در تیم های مرسدس یا فراری برای سال 2019 را رد می کند.

وضعیت آلونسو پیشرفت چشم گیری داشته و او دو مسابقه اول فصل را در محدوده امتیاز به پایان رسانده است. با این حال بسیاری معتقدند مکلارن در هر دو مسابقه خوش شانس بوده و آنها هنوز نسبت به آنچه در تست های پیش فصل انتظار می رفت، عقب تر هستند. قهرمان دو دوره مسابقات فرمول یک در این باره می گوید:

من از جایی که در آن قرار دارم راضیم. از نظر من چیز های بسیاری هستند که ما تغییرشان خواهیم داد. ما رقابتی تر خواهیم شد.

فکر می کنم در ماه های آینده، مکلارن آن جایی خواهد بود که دوست دارید در آن باشید. این پیامی برای طرفداران و حامیان ماست.

برای من این رویا ها نیستند که قضاوت می کنند، بلکه حقایق هستند. و اگر عادلانه نگاه کنید، ما شروع خوبی در این فصل داشتیم.

مدیر سابق تیم رنو و دوست فرناندو آلونسو، فلاویو بریاتوره گفته بود که دوست دارد آلونسو را سال آینده در فراری یا مرسدس ببیند. راننده اسپانیایی در واکنش به این سخنان گفت:

فلاویو برای من بهترین نتایج را می خواهد. در دو یا سه سال گذشته سه تیم فراتر از دیگران عمل کرده اند، پس من معنی این حرف او را درک می کنم.

در همه این تیم ها شانسی برای حضور فرناندو وجود دارد. قرارداد کیمی رایکونن با فراری در پایان این فصل به اتمام می رسد، و صندلی والتری بوتاس برای سال 2019 هم خالی است. ردبول هم می تواند با رفتن دنیل ریکاردو جای خالی دیگری داشته باشد. اما قرارداد احتمالی ردبول با هوندا با عنوان تأمین کننده پاوریونیت می تواند نظر آلونسو را تغییر دهد.

وی سه فصل عذاب آور را با موتور هوندا در تیم مکلارن سپری کرده. با این حال هنوز موتور رنو هم آن قدرتی را که تیم انتظار داشته به آنها ارائه نکرده است. اما آلونسو معتقد است:

برخی انتظارات، غیر واقعی بوده اند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...