محور مقاومت پیروز است


محور مقاومت پیروز است

"اکرم کنّا" استاد دانشگاه سوری گفت تجاوز نظامی آمریکا با مشارکت فرانسه و انگلیس از قبل شکست خورده و محور مقاومت پیروز است.

محور مقاومت پیروز استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش شبکه تلویزیونی العالم ، "اکرم کنّا" استاد دانشگاه سوری گفت تجاوز نظامی آمریکا با مشارکت فرانسه و انگلیس از قبل شکست خورده و این محور مقاومت است که پیروز می شود.
وی در گفتگو با خبرنگار العالم مستقر در میدان اموی ها از جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت و سخنان دیروز علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.
اکرم کنّا تصریح کرد :« درود بر شبکه العالم که شبکه مقاومت است. پیام ما آن است که ما ملت سوریه اعم از ارتش ، دولت و رهبری سوریه در برابر این تجاوز سه جانبه وحشیانه آمریکا ، انگلیس و فرانسه پایداری می کنیم. شما دیدید که مردم به خیابانها آمده اند و نظاره گر این موشکها هستند. شما دیدید که پدافند هوایی ما چگونه تعداد زیادی از این موشکها را سرنگون کرد. مردم برای ایستادگی اراده واقعی دارند. این نیروهای متجاوز می توانند ویرانگری کنند اما نمی توانند اراده این ملت را نابود کنند، ملتی که بیش از هفت سال است ایستادگی کرده است و با تروریسم و دست نشاندگان تروریسم و با تأمین کنندگان مالی منطقه ای صهیونیستی وهابی می جنگد. این یک پیام است. سوریه با همه امکانات خود، اعم از ارتش و مردم، ایستادگی می کند. به آنها می گوییم شکست خوردید زیرا این تجاوز نمی تواند پیروزی نظامی و سیاسی به دست آورد بلکه بر وحدت ما می افزاید. درود بر مقاومت، درود بر مردان مقاومت، درود بر جمهوری اسلامی ایران و درود بر سخنان دیروز علی اکبر ولایتی که گفت ما به عنوان محور مقاومت به مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد، به جنگ با تروریسم در ادلب نیز ادامه خواهیم داد . ولایتی گفت آمریکا از هوا می تواند بمباران کند اما کسی که روی زمین تسلط دارد، قدرتمند است. پیامی که ما اینجا به این ترامپ احمق و به دنباله روهای فرانسوی و انگلیسی اش می گوییم این است که این ملت سوریه است که شما را به چالش می کشد و هیچ اهمیتی برای شما قائل نیست. محور مقاومت محور پیروز است زیرا اراده ملتها پیروز است. این سوریه است که قلب مقاومت است و امکان ندارد عقب بنشیند. پیروزی بزرگ نصیب ماست و این حملات هیچ هدفی را محقق نکرده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد