جشنواره نقاشی با موضوع دوستی با طبیعت


جشنواره نقاشی با موضوع دوستی با طبیعت

کانون خبرنگاران نباء _ جشنواره نقاشی به مناسبت عید مبعث با موضوع دوستی با طبیعت در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نباء، این جشنواره به همت شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهد کودک رنگارنگ ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال روز گذشته 24 فروردین در محل شهرداری تویسرکان برگزار شد.
در این جشنواره کودکان بر اساس درکی که از دوستی با طبیعت و محیط زیست داشتند به نقاشی و رقابت پرداختند که در این میان اثری با موضوع تفکیک زباله ها از امیر حسین جعفری ۷ ساله اثر برتر معرفی شد.
مسعود عبدالمنافی، رئیس اداره ارشاد اسلامی تویسرکان در گفت وگو با کانون خبرنگاران ایکنا هدف از برگزاری این جشنواره را خلاقیت سنجی از سنین مختلف، رنگ امیزی و شناخت رنگ، توجه به طبیعت و نیازمندی و ارتباط انسان با طبیعت دانست و گفت امیدواریم این استعدادیابی بتواند در آینده کمکی به پیشبرد اهداف و توجه به محیط زیست داشته باشد.
در ادامه مرضیه هنرآموز، مدیر مهد و پیش دبستانی رنگارنگ در گفتگو با خبرنگار ایکنا گفت: به لطف خدای بزرگ امروز بیست و چهارمین روز بهار را در کنار کودکان و خانوادهای محترمشان توانستیم جشن بزرگ مبعث را همراه با جشنواره نقاشی با عنوان دوستی با طبیعت برگزار کنیم و لحظات شاد و خوشی را برای کودکان شهرمان رقم بزنیم.
وی ادامه داد: بنده به عنوان مسئول کانون مهدهای شهرستان هدفم از برگزاری این جشنواره آموزش حفظ محیط زیست و فرهنگ سازی در این زمینه به کودکان بوده است، زیرا اگر می خواهیم طبیعتی زیبا وآسمانی آبی و شهری تمیز داشته باشیم باید از کودکی آموزش را شروع کنیم تا آنها در آینده به عنوان حامیان و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی بتوانند این میراث گران بها را به نسلهای آینده هدیه کنند.
هنرآموز افزود: چون کودکان میتوانند آنچه که در ذهنشان می گذرد را با نقاشی به تصویر بکشند و بسیاری از ایده ها را میتوان از نقاشی آنها برگرفت، ماهم جشنواره نقاشی را انتخاب کردیم.
در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

خدیجه نیکویی نژاد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نقاشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی