رایکونن توضیحی برای از دست دادن پول‎پوزیشن گرندپری چین ندارد


فرمول یک ایران – کیمی رایکونن هیچ توضیحی برای از دست دادن پول‎پوزیشن گرندپری چین به هم‎تیمی‎اش سباستین فتل در لحظات آخر تعیین خط ندارد. کیمی رایکونن در مرحله دوم تعیین خط، سریع‎تر از فتل بود و در اولین دور مرحله سوم نیز به طور موقت پول‎پوزیشن را در دست داشت و در سکتورهای اول و دوم پیست در دور نهایی خود، سریع‏‎ترین بود. این راننده...

فرمول یک ایران – کیمی رایکونن هیچ توضیحی برای از دست دادن پول‎پوزیشن گرندپری چین به هم‎تیمی‎اش سباستین فتل در لحظات آخر تعیین خط ندارد.

کیمی رایکونن در مرحله دوم تعیین خط، سریع‎تر از فتل بود و در اولین دور مرحله سوم نیز به طور موقت پول‎پوزیشن را در دست داشت و در سکتورهای اول و دوم پیست در دور نهایی خود، سریع‏‎ترین بود. این راننده فنلاندی، نتوانست در سکتور سوم، زمان خود را بهبود ببخشد و اندکی زمانش بیشتر شد، در همین حال، سباستین فتل موفق شد تا در سکتور سوم، کمبود دو سکتور اول را جبران کند و با اختلاف کمتر از یک دهم ثانیه، پول‎پوزیشن را بدست بیاورد.

از رایکونن سوال شد که در سکتور پایانی چه اتفاقی افتاد و او در پاسخ گفت:

اتفاق خاصی رخ نداد. من اندکی زمان از دست دادم اما نمی‎دانم. به نظر نمی‎رسید که من اشتباه بزرگی انجام داده باشم.

زمان من به فتل بسیار نزدیک بود، به اندازه‎ای نزدیک که می‎توانست باعث تغییر شود. ایده‌آل نبود. فردا روز مسابقه است و باید دید که چه می‎شود.

رایکونن توضیحی برای از دست دادن پول‎پوزیشن گرندپری چین نداردرایکونن توضیحی برای از دست دادن پول‎پوزیشن گرندپری چین ندارد کیمی رایکونن، سباستین فتل و والتری بوتاس – تعیین خط فرمول یک چین 2018

سباستین فتل اظهار داشته که پس از اینکه در دور اول، تنها 0.161 ثانیه از رایکونن کندتر بود، می‎دانست که می‎تواند در دورهای بعدی زمانش را بهبود ببخشد. فتل بیان کرد:

درست از همان اولین دور در مرحله اول تعیین خط، من خوشحال بودم. ما کار زیادی بر روی ماشین انجام ندادیم.

نیاز نبود که تلاش زیادی برای پیدا کردن تنظیمات صحیح انجام بدهم.

من می‎دانستم که توانایی بیشتری دارم و در آخرین دور، همه آن را بکار گرفتم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!