گریختن بیش از 200 نفر از خشونت‌های مناطق انگلیسی زبان در کامرون


گریختن بیش از 200 نفر از خشونت‌های مناطق انگلیسی زبان در کامرون

منابع رسمی کامرون روز شنبه اعلام کردند بیش از 200 نفر از روز جمعه از دست خشونت‌های منطقه جنوب غرب و انگلیسی زبان کامرون گریخته و به منطقه فرانسه زبان این کشور پناه برده اند.

گریختن بیش از 200 نفر از خشونت‌های مناطق انگلیسی زبان در کامرونبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع رسمی کامرون روز شنبه اعلام کردند بیش از ۲۰۰ نفر از روز جمعه از دست خشونت‌های منطقه جنوب غرب و انگلیسی زبان کامرون گریخته و به منطقه فرانسه زبان این کشور پناه برده اند.

آرمسترانگ ووه بوئیکام (Armstrong Voh Buikame)، یکی از مقامات دولتی مبانگا اعلام کرد آوارگان که به شهر فرانسه زبان مبانگا رسیده اند، روستاییانی هستند که روز جمعه با «حمله طرفداران جدایی طلبان» در حوالی کومبا (Kumba) در جنوب غرب کامرون مواجه شده اند.

ووه بوئیکام همچنین تصریح کرد «ارتش حمله را دفع کرده است، اما مردم ترسیده و ترجیح داده اند شب را در جایی امن سپری کنند. برخی از آوارگان با قطار و برخی دیگر با پای پیاده وارد شهر مبانگا شدند.»

به گفته یک شاهد محلی در میان آوارگانی که تازه به شهر وارد شده اند، شماری کودک دیده می‌شود و ثبت نام آوارگان از بعد از ظهر شنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/

خشونت‌های منطقه انگلیسی زبان کامرون باعث فرار و پناه آوردن مردم به منطقه فرانسوی زبان شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید