طلا در روزهای آینده خواهد درخشید


طلا در روزهای آینده خواهد درخشید

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر تنش های سیاسی با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،به نقل از کیتکو نیوز، جدیدترین نظرسنجی حاکی است که تشدید تنش های ژئوپلیتیک عامل اصلی افزایش احتمالی قیمت طلا در هفته آینده است.
بر اساس این گزارش قیمت طلا در روزهای گذشته تحت تاثیر نگرانی های مربوط به اقدام نظامی آمریکا در سوریه قرار داشته است.
در نظرسنجی این هفته 16 کارشناس اقتصادی وال استریت شرکت کردند که 11 نفر معادل 69 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. 3 نفر معادل 19 درصد اعلام کردند قیمت طلا با کاهش همراه خواهد بود و 2 نفر معادل 13 درصد نیز بر این باورند که قیمت طلا تغییری نخواهد کرد.
به نوشته طلا ،در نظرسنجی آنلاین نیز 2142 نفر شرکت کردند که 1764 نفر معادل 82 درصد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای دادند. این بالاترین تعداد شرکت کننده در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز از اواسط ژانویه بوده است.
267 نفر دیگر معادل 12 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 111 نفر معادل 5 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییری نمی کند.
هفته گذشته 57 درصد کارشناسان اقتصادی و 47 درصد سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کرده بودند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود.
توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی این است که از منفی های قیمت طلا بهترین استفاده را برای خرید داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟