5 ترفند استایل ساده از کندرا اسکات طراح جواهرات


کندرا اسکات عناوین زیادی دارد؛ طراح جواهرات، مدیر اجرایی، فعال بشردوست، مادر سه بچه؛ اما او هیچگاه از اینها خسته نمی شود. اخیرا استایل شگفت انگیز اسکات در سایت Finery آشکار شد و ما فهمیدیم که او چگونه با چالش های پیش رو مواجه می شود. لباس ها و اکسسوریتان را چگونه با هم ست می کنید؟ اول لباس یا اول...

کندرا اسکات عناوین زیادی دارد؛ طراح جواهرات، مدیر اجرایی، فعال بشردوست، مادر سه بچه؛ اما او هیچگاه از اینها خسته نمی شود. اخیرا استایل شگفت انگیز اسکات در سایت Finery آشکار شد و ما فهمیدیم که او چگونه با چالش های پیش رو مواجه می شود.

لباس ها و اکسسوریتان را چگونه با هم ست می کنید؟ اول لباس یا اول جواهرات؟

5 ترفند استایل ساده از کندرا اسکات طراح جواهراتکندرا اسکات طراح جواهرات

“من، خصوصا این فصل، لباس ها را بوم نقاشی و جواهرات را مثل هنر می بینم. من دوست دارم ابتدا لباس هایم را بپوشم و سپس برای انتخاب بهترین اکسسوری که استایلم را کامل می کند به سراغ جعبه ی جواهرتم بروم. جدیدا عاشق استفاده از گوشواره شده ام. چه روزی کاری پیش رو داشته باشم یا مهمانی شبانه فرقی نمی کند؛ این گوشواره ها می توانند فورا از یک اکسسوری ساده در قالب جواهری چشم نوار مبدل شوند.”

بیایید فرض کنیم شما ملاقاتی کاری مهم پیش رو دارید. آیا شما لباس یا جواهراتی دارید که به شما اعتماد به نفس کافی دهد تا نگران اتفاقات احتمالی نباشید؟

5 ترفند استایل ساده از کندرا اسکات طراح جواهراتکندرا اسکات طراح جواهرات

کفش ها برای من جزئی واقعا مهم هستند. چیزی در پس یک جفت کفش شیک وجود دارد که به من این قدرت را می دهد تا برای هر اتفاقی آماده شوم. در حال حاضر برند محبوب من کریستین لوبوتین و مانولو بلانیک است.”

صبح ها که حسابی دست پاچه شده اید، چه؟ آیا استایلی راحت و دم دستی برای این مواقع دارید که همیشه بتوانید از آن استفاده کنید؟

5 ترفند استایل ساده از کندرا اسکات طراح جواهراتکندرا اسکات طراح جواهرات

“به نظر من جین و پیراهن سفیدی که دکمه ی بالای آن باز است، همیشه انتخابی درست خواهد بود.سپس، برای اینکه تیپ دلخواه خودم را بسازم از اکسسوری های رنگارنگ استفاده می کنم.”

استایل آخر هفته تان چه تفاوتی با روزهای کاری دارد؟

5 ترفند استایل ساده از کندرا اسکات طراح جواهراتکندرا اسکات طراح جواهرات

“به عنوان مادر سه پسر، استایل تعطیلات آخر هفته ام بسیار معمولی تر از روزهای کاری عادی ام است. لباس های آخر هفته ام شامل: شلوار جین، جواهراتی ظریف و یک جفت اسنیکر شیک است.این لباس ها برای بازی کردن و دویدن با کودک چهارساله ام عالی هستند!”

به نظر شما چیزهایی هستند که وجود آن ها برای هر خانمی ضروری باشد؟

5 ترفند استایل ساده از کندرا اسکات طراح جواهراتکندرا اسکات طراح جواهرات

” البته! برای لباس به نظر من یک پیراهن مشکی کوتاه و یک جفت بوت، چیزهایی هستند که هر خانمی باید داشته باشد. در جواهرات نیز من معتقدم استایل یک خانم تنها با چند تکه اکسسوری تکمیل می شود. پیشنهاد من یک جفت گوشواره است که می توانید روز یا شب از آن استفاده کنید به اضافه ی یک گردنبند آویزدار رنگی و لباس های متناسب با آن ها.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!