مقطر گیاهی پارسی طب 9


مقطر گیاهی پارسی طب 9

مقطر گیاهی پارسی طب 9 مقطر گیاهی پارسی طب 9 ترکیبی از 9 گیاه دارویی بوده که خواص درمانی زیر را دارا می‌باشد: افسردگی کهنه و شدید استرس و ترس بی مورد درمان آلزایمر بی‌اشتهایی انباشته شدن خلط سودا و بیماری‌های ناشی از آن آثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر رفع افسردگی ترکیبات موجود در پارسی … نوشته مقطر گیاهی پارسی طب 9 اولین بار در پارسی طب...

مقطر گیاهی پارسی طب ۹

مقطر گیاهی پارسی طب ۹ ترکیبی از ۹ گیاه دارویی بوده که خواص درمانی زیر را دارا می‌باشد:

افسردگی کهنه و شدید استرس و ترس بی مورد درمان آلزایمر بی‌اشتهایی انباشته شدن خلط سودا و بیماری‌های ناشی از آن

آثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر

مقطر گیاهی پارسی طب 9رفع افسردگیمقطر گیاهی پارسی طب 9 ترکیبات موجود در پارسی طب ۹ با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی در جهت کاهش استرس اکسیداتیو و در نتیجه کاهش تخریب نورونی عمل کرده و در نتیجه می­ تواند یکی از راهکارهای درمان اختلالات عصبی باشند. همچنین موجب افزایش سطح مغزی سروتونین و نوراپینفرین می ‌شوند و به این طریق از بروز افسردگی جلوگیری به عمل می­آورد . ترکیبات فلاونوئید و اسیدهای فنولئیک از جمله کومارین و لیمونن موجب کاهش سطح سرمی کورتیکوسترون و همچنین افزایش سطح گابا می گردد، در نتیجه اثر ضد افسردگی، ضد اضطراب و خواب آوری را دارا می باشند. رمقطر گیاهی پارسی طب 9فع استرس و آرام بخش ترکیبات موجود در پارسی طب ۹ از جمله والپوتریات ها، آمیدون با کاهش سطح گابا و ضعیف و سست نمودن اتصال گیرنده ­ها در سیستم عصبی موجب کاهش استرس و اضطراب می­ شود. اسید والرنیک آنزیمی را که مسئول کاتابولیسم گابا است، مهار نموده و موجب افزایش غلظت گابا در نسوج مغزی می شود. افزایش غلظت گابا در مغز، فعالیت هسته­ های مختلف مغزی را کاهش داده و موجب بروز آثار آرامبخشی می گردد. تاثیر بر حافظهمقطر گیاهی پارسی طب 9
مقطر گیاهی پارسی طب 9 از مکانیسـم هـای احتمـالی اثـرات فلاوونوئیـدها در عملکرد مغزی، ارتباط آنها با فرآیندهای مـوثر در بقـای سـلول، تمایز و شکل گیری حافظه می باشد. بنابراین، با توجه به آنکـه پارسی طب ۹ حاوی ترکیب های فلانوئیدی فراوانی است، افزایش میزان حافظه و یادگیری، به دلیل اثر مثبت آنها می ­باشد. دمقطر گیاهی پارسی طب 9رمان پارکینسـون ترکیبات فنولیـک اسـید، اسـترها، فلاونوئیـدها، مونوترپن ها و سسکوئیترپن ­ها موجود در پارسی طب ۹ مانع از تخریب و مرگ نـورون هـا در بیمـاری پارکینسـون می ­شوند. علاوه بر این، فلاونوئیدها سبب بهبـود خونرسانی به مغز شده و در افزایش حافظه و توانـایی یـادگیری نقش دارند. درمقطر گیاهی پارسی طب 9مان آلزایمر بیماری آلزایمر یک اختلال عصبی پیش رونده غیر قابل برگشت است که به تدریج رخ می ­دهد و نتیجه اش از دست دادن حافظه، رفتار غیر معمول، تغییرات شخصیت و کاهش در توانایی فکر کردن است. ترکیبات پارسی طب ۹ دارای مقادیر بالایی از ترکیب­ های فیتوکمیکال، فنل کاروتینوئید ها و تیول ها است که این ترکیب ها نقش مهمی در مهار عملکرد رادیکال ­های آزاد دارند که باعث اختلال عصبی و جلوگیری از آلزایمر می گردد. دارچین موجود در پارسی طب ۹حاوی دو ترکیب فوق العاده ضدآلزایمر می باشد.

دستور مصرف

یک وعده در روز و به میزان یک استکان معمولی (۸۰ تا ۱۲۰ سی‌سی)

حداکثر مقدار مجاز برای مصرف روزانه

۲۰۰ سی‌سی

زمان مصرف

۲ ساعت قبل از ناهار و یا هنگام عصر

دوره مصرف

مدت ادامه مصرف مقطر و حصول نتیجه کامل بستگی به عوامل ذیل دارد:

مدت ابتلای شخص به بیماری (هرچه بیماری کهنه‌تر باشد دوره مصرف طولانی­ تر خواهد شد). وجود یا عدم وجود بیماری‌های دیگر (ضمیمه شدن بیماری­های دیگر موجب طولانی شدن دوره خواهد شد). سن بیمار (در جوان‌ترها به دلیل نیروی بیشتر بدن، دوره کوتاه‌تر خواهد بود). میزان وسعت بیماری (هرچه بیماری وسعت بیشتری داشته باشد دوره طولانی ­تر خواهد شد). میزان رعایت پرهیزها (مسلماً اگر پرهیزها رعایت نشوند باعث کند شدن روند بهبود می‌شود). میزان قدرت جذب معده اشخاص (بیماری‌های گوارشی مانع جذب کامل مقطر در بدن می‌شوند).

در حال کلی برای یک سطح متوسط از بیماری دوره مصرف یک ماه است.

پرهیز

در طول دوره مصرف باید از مصرف هرگونه خوراکی غیرطبیعی ، عدس، گوشت گاو، ماهی، بادمجان، ترشیجات و مواد غذایی خیلی شور پرهیز نموده و در کل خوراکی‌هایی با طبع سرد کمتر مصرف شود.

نکته

کسانی که سودای پوستی دارند یا به عبارتی اثر خشکی سودا در آن‌ها بیشتر است باید از مقطر پاکسازی کبد شلیور هم استفاده نمایند تا عمل پاکسازی کبد هم صورت پذیرد. (خلط سودا دو اثر کلی در پی دارد یکی سردی و دیگری خشکی است. اثر سردی سودا بیشتر باعث مشکلات گوارشی و اثر خشکی آن غالباً مشکلات روحی، روانی و مشکلات پوستی ایجاد می‌کند). این مقطر دافع خلط سودا می­باشد. بنابراین ممکن است براثر به حرکت درآوردن خلط سودا در بدن، حالات ناشی از سودا برای مدت کوتاهی مشاهده می‌شود. این‌که مدت‌زمان ایجاد حالات برون‌ریز چه مقدار به طول انجامد، بستگی به میزان خلط سودا در بدن شخص دارد. مصرف روزانه مویز سیاه، به ، گلابی و در کل مصرف غذاهای با طبع گرم و تر بسیار مفید است. افرادی که یبوست دارند قبل از استفاده از این محصول نسبت به رفع یبوست اقدام نمایند. این محصول در وضعیت‌های حاد و خاص بایستی حتماً زیر نظر متخصص مربوطه استفاده شود. این مقطر فاقد مواد نگه‌دارنده شیمیایی می‌باشد لذا ممکن است در بطری لای وجود داشته باشد که این مواد به‌هیچ‌وجه مضر نیستند.
گردآوری
دکتر افسانه امین غفوری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید