به گزارش خبرگزاری برنا؛مراسم استقبال از استاد وحید ناصری مربی تکواندو کرمانشاه و کوثراساسه شیر دختر کرمانشاهی عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور امروز یکشنبه 26 فروردین ساعت ساعت ۲۰:۱۵ در فرودگاه شهید اشرفی‌اصفهانی از سوی هیئت تکواندو استان برگزار خواهد شد.

تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران با هدات خوب وحید ناصری سکاندار این تیم مقتدرانه قهرمان جهان شد و ایران با هفت مدال طلا و دو نشان برنز و کسب 110 در جام دوازدهم جهان پرقدرت بر بام دنیا ایستاد.

کره‌جنوبی، مدعی سنتی و همیشگی تکواندو جهان با کسب چهار مدال با یک طلا، یک نقره، دو برنز و 54 امتیاز نایب قهرمان جهان شد.

هگوپوشان ترکیه هم با کسب سه مدال یک مدال طلا، دو نقره و 52 امتیاز بر سکوی سوم ایستادند.

اما در تونس 2018 پسران شایسته تکواندو ایران با هدایت مدبرانه وحید عبداللهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی و محمدرضا زوار به عنوان مدیر فنی توانستند بر بام دنیا بوسه زنند.

کوثر اساسه هوگوپوش کرمانشاهی تیم ملی نوجوانان تکواندو ایران هرچند به قهرمان جهان باخت و از گردونه مسابقات خارج شد ولی هیچی از معیارها و شایستگی‌های این تکواندوکار کرمانشاهی کم نخواهدکرد و بنا به نظر کارشناسان در آینده یکی از پدیده‌های تکواندو در جهان خواهد شد.