پنج ورزشکار کرمانشاهی در لیگ دو و میدانی شرکت می کنند


پنج ورزشکار کرمانشاهی در لیگ دو و میدانی شرکت می کنند

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه ، اسامی دوندگان کرمانشاهی که با توجه به عملکرد گذشته و حدنصاب های کسب شده مجاز به شرکت در لیگ طلایی دو و میدانی امسال کشور هستند را اعلام کرد.

احمد روشن زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: محمدچشمه زار، محمد ماهیدشتی، حسین کیهانی، همایون همتی و پژمان یارولی دوندگان کرمانشاهی هستند که می توانند در لیگ طلایی دو و میدانی کشور شرکت کنند.
وی ادامه داد: هر کدام از این ورزشکاران در یک تا سه ماده اجازه حضور در لیگ طلایی دو و میدانی کشور را دارند.
روشن زاده یادآور شد: در ماده یکصد متر که هشت ورزشکار حضور دارند از استان کرمانشاه محمد چشمه زار شرکت می کند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ماده 400 متر نیز که با حضور هشت ورزشکار برگزار می شود، محمد ماهیدشتی نماینده استان خواهد بود.
روشن زاده همچنین با اشاره به رقابت های ماده 800 متر که هشت ورزشکار در آن حضور دارند، گفت: از کرمانشاه حسین کیهانی در این ماده شرکت می کند.
وی در خصوص ماده یک هزار و 500 متر نیز گفت: در این ماده 12 شرکت کننده با هم رقابت می کنند که از کرمانشاه همایون همتی، حسین کیهانی و پژمان یارولی با رقبای خود مسابقه می دهند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه افزود: در ماده پنج هزار متر نیز که 12 نفر در آن شرکت کرده اند، حسین کیهانی از کرمانشاه نیز حضور دارد.
روشن زاده تصریح کرد: در رقابت های ماده سه هزار متر با مانع نیز که با حضور 12 ورزشکار برگزار می شود حسین کیهانی و همایون همتی نمایندگان استان کرمانشاه خواهند بود.
وی یادآوری کرد: در صورت کسب رکوردهای حدنصاب توسط ورزشکاران، پاداش نقدی برای قهرمانان هر ماده در هر مرحله از مسابقات لیگ طلایی مبلغ 20 میلیون ریال، برای نفرات نایب قهرمان 15 میلیون ریال و برای نفرات سوم نیز 10 میلیون ریال خواهد بود.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه افزود: همچنین به هشت ورزشکار برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، به ترتیب نفر اول 150 میلیون ریال، نفر دوم 100 میلیون ریال، نفر سوم 80 میلیون ریال، نفر چهارم 60 میلیون ریال، نفر پنجم 50 میلیون ریال، نفر ششم 40 میلیون ریال، نفر هفتم 30 میلیون ریال و نفر هشتم 20 میلیون ریال وجه نقد اهدا خواهد شد.
روشن زاده در پایان اظهار داشت: دومین دوره مسابقات دو ومیدانی لیگ طلایی ایران (بخش آقایان) از 29 فروردین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز خواهد شد.
در استان کرمانشاه بیش از یک هزار و 500 ورزشکار در بخش قهرمانی زیرنظر هیات دو و میدانی مشغول به فعالیت هستند.
7458/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج