جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تعیین شد


همشهری آنلاین: سردار پاسدار محمدحسین سپهر با حکم سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جایگزین سردار علی فضلی شد.

با حکم فرمانده سپاه پاسداران

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تعیین شد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تعیین شد
دفاع > سپاه و بسیج - همشهری آنلاین:
سردار پاسدار محمدحسین سپهر با حکم سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جایگزین سردار علی فضلی شد.

به گزارش بسیج، سردار سپهر پیش از این معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه بود.

محمد حسین سپهر از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه است که تاکنون در رده‌های مختلف فرماندهی سپاه در غرب کشور و در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فعالیت داشته است.

با توجه به ساختار سپاه و تحول گسترده درون سازمانی وی در نقش معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه که از اهمیت و جایگاه بیشتری برخوردار بود، فعالیت داشت.

روز بیستم فروردین، آیین تکریم و معارفه معاونان هماهنگ کننده و سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

این مراسم با حضور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مدیران و مسئولان مجموعه نمایندگی در سپاه های استانی و نیروها در سالن همایش های الغدیر ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم با قدردانی از تلاش های سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر و سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی‌راد در مدت تصدی مسئولیت، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدقاسم قریشی و سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی احکام مسئولیت معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه را دریافت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟