تله کابین آلوارس سبلان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد


تله کابین آلوارس سبلان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل - استاندار اردبیل از راه‌اندازی پروژه تفریحی و گردشگری تله کابین آلوارس سبلان در شهرستان سرعین طی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام‌جو روز یکشنبه در جلسه با سرمایه گذار پروژه تفریحی، توریستی آلوارس سبلان بیان داشت: با راه اندازی تله کابین در آلوارس این منطقه به لحاظ گردشگری متحول می شود.

وی با اشاره به بررسی و واگذاری زمین به شرکت سرمایه گذار از سوی منابع طبیعی برای احداث تله کابین در آلوارس تصریح کرد: همچنین احداث یک هتل نیز با اشتغال زایی حداقل۴۰ نفر توسط سرمایه گذار در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به اشتغال زایی مستقیم حدود ۲۰۰ نفر در پروژه تله کابین آلوارس سرعین یادآور شد: برای جذب گردشگر لازم است زیرساخت های مورد نیاز توسط دستگاه های اجرایی تامین شود.

به گفته وی سرمایه گذار برای احداث تله کابین آلوارس نیاز به تسهیلات دارد که در آینده نزدیک با معرفی به بانک عامل اقدام خواهد شد.

بهنام‌جو با بیان اینکه ایجاد هتل های مناسب و مکان های تفریحی و توریستی لازمه توسعه استان است، افزود: همه دستگاه های اجرایی مرتبط و شرکت های سرمایه گذار باید در راستای جذب گردشگر و ماندگاری آنها در استان برنامه مدونی ارایه دهند.

وی تاکید کرد که باید پروژه های اجرایی استان طبق برنامه زمان بندی شده پیشرفت داشته باشند تا امید و اعتماد مردم افزایش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط