حضور ایران خودرو در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه


گروه صنعتی ایران خودرو در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،‌ بانک و بیمه جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایکوپرس، این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی عمومی و ارتقا فرهنگ سهامداری، ارتقای صنعت کشور و بالا بردن سطح تعاملات بین شرکتی و بین المللی صنعت مالی ایران برگزار شده است.


گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت های تاثیرگذار در بازار سرمایه با هدف ایجاد ارتباطات موثر و تعاملات سازنده با شرکت های سرمایه گذاری در این نمایشگاه حضور یافته است.


برمبنای این گزارش، با توجه به حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه، حضور ایران خودرو به عنوان یک قطب اقتصادی موثر می تواند موجب تقویت، حفظ و اعتلای برند ایران خودرو در سطح بین المللی شود.


این گزارش می افزاید، ایران خودرو با نمایش چهار محصول دنا پلاس، هایما S7، پارس اتوماتیک و تندر۹۰ اتوماتیک در غرفه شماره ۱ سالن ۳۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.


گفتنی است آیین گشایش نمایشگاه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بانک مرکزی ایران، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه بازار، بورس و بیمه انجام شد. نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از امروز 27 فروردین ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه