گلایه بازیگر «روزی روزگاری»: دستمزدمان را نمی‌دهند!


گلایه بازیگر «روزی روزگاری»: دستمزدمان را نمی‌دهند!

یک بازیگر تلویزیون با اشاره به مشکلات سازمان صدا و سیما بیان کرد که صنف و انجمنی در تلویزیون وجود ندارد که بتوانند برای مشکلات شان به آن رجوع کنند.

خبرگزاری مهر: یک بازیگر تلویزیون با اشاره به مشکلات سازمان صدا و سیما بیان کرد که صنف و انجمنی در تلویزیون وجود ندارد که بتوانند برای مشکلات شان به آن رجوع کنند.

محمد فیلی بازیگر تلویزیون به نبود حمایت‌ها از بازیگران تلویزیون گفت: گاهی پیش می‌آید ما در پروژه‌ای بازی می‌کنیم، ولی به دلیل مشکلات بودجه‌ای دستمزدمان را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: به طور مثال من در چند سریال بازی کرده ام و هنوز دستمزد‌های یکی را نگرفته ام و از دیگری هم بخشی از دستمزدم باقی مانده است.

فیلی با اشاره به نبود صنفی در تلویزیون برای پیگیری این مسایل اظهار کرد: بسیاری از ما بازیگران که در تلویزیون کار می‌کنیم عضو خانه تئاتر و انجمن بازیگران سینما هستیم، اما عمده کارمان در تلویزیون است. درحالیکه تلویزیون صنف و انجمنی ندارد و ما نمی‌دانیم مشکل خود را به چه کسی باید بگوییم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم مشکلات را به مدیران و مسئولان بگوییم کسی پاسخگو نیست، چون آن‌ها فقط تهیه کننده پروژه‌ها را می‌شناسند. به ما اهمیتی داده نمی‌شود و هر چقدر هم بخواهیم برای گرفتن حق خود برویم و بیاییم کسی به ما توجه نمی‌کند.

بازیگر «روزی روزگاری» در پایان بیان کرد: در عین حال امیدوارم حداقل کار باشد تا ما در پروژه‌ها حضور داشته باشیم، چون منبع درآمدی دیگری نداریم و خیلی وقت‌ها از اینکه امنیت شغلی نداریم ناامید می‌شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...