حمایت بازیکن سابق استقلال از شفر


حمایت بازیکن سابق استقلال از شفر

قربانی درباره شرایط کنونی استقلال گفت: در ابتدای فصل متأسفانه به قدری اوضاع تیم بد بود که همه را نگران کرد اما بعد از جذب یک مربی باتجربه و کاربلد شرایط روز به روز بهتر شد.

به گزارش افکارنیوز،

قربانی درباره شرایط کنونی استقلال گفت: در ابتدای فصل متأسفانه به قدری اوضاع تیم بد بود که همه را نگران کرد اما بعد از جذب یک مربی باتجربه و کاربلد شرایط روز به روز بهتر شد. این را در نظر بگیرید که شفر یک مربی تقریباً بازنشسته محسوب می‌شود و زمان حضور در استقلال پیشنهادی نداشت ولی همین مربی فاصله فنی‌اش را با برخی مربیان خودی به اثبات رساند. من موافق ادامه حضور شفر در استقلال هستم اما امیدوارم وقتی تمایل ما را می‌بیند به اصطلاح دبه نکند و دستمزد چند میلیاردی طلب نکند. شنیده‌ام با نرخ کنونی ارز خواست شفر حدود ۴ میلیارد تومان است. باید با او صحبت کنند و متقاعد شود با ۵۰۰ هزار دلار قرارداد ببندد ولی پاداش‌های خوبی برای قهرمانی در آسیا و لیگ برتر هم برایش بگذارند تا با انگیزه کار کند.

قربانی ادامه داد: مربیگری عشق می‌خواهد و زمان و تمرکز بالا. برخی مربیان ما کنار فوتبال کارهای تجاری و اقتصادی انجام می‌دهند. مسلماً آن فعالیت‌ها نیاز به زمان و فکر دارند و باعث می‌شوند مربی نتواند با صددرصد توان جسمی و فکر در اختیار تیمش باشد. وقتی از بازیکن خواسته می‌شود حرفه‌ای زندگی کند زمان استراحت، تغذیه، تمرین و... مناسب داشته باشد، مربی هم باید تمام و کمال با تیمش باشد.

قربانی در خاتمه گفت: امیدوارم استقلال در ادامه لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد، این تیم پتانسیل صعود به نیمه‌‌نهایی را دارد. قهرمانی در جام حذفی مرهمی است برای ناکامی در لیگ برتر اما استقلال باید از حالا برای قهرمانی در لیگ فصل آینده به فکر باشد. امیدوارم در فصل نقل‌و‌انتقالات استقلال تقویت شود تا هم برای لیگ داخلی و هم لیگ قهرمانان آسیا مشکلی احساس نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی