درآمد ستاره‌های پینگ پنگ ایران چقدر است؟


درآمد ستاره‌های پینگ پنگ ایران چقدر است؟

با اعلام رییس فدراسیون تنیس روی میز بیشترین قرارداد یک ملی پوش تنیس روی میز 120 میلیون تومان است.

ورزش سه: تنیس روی میز ایران در سال‌های اخیر با نام برادران عالمیان بیشتر از همه شناخته شده؛ اما همواره نوشاد و نیما از کمبود‌های خود در این رشته سخن گفته اند.

مهرداد قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز مصاحبه‌ای به میزان درآمد ملی پوشان این رشته اشاره کرده است: «اغلب فدراسیون‌ها سعی می‌کنند تا بهترین شرایط را برای حضور قهرمانان ملی در باشگاه‌های داخلی یا خارجی فراهم آورند و عمده درآمد همه ملی پوش‌ها از محل درآمد‌های حاصل از لیگ باشگاهی است. بالاترین دستمزد سال ۹۶ این رشته متعلق به نوشاد عالمیان بود که با باشگاه پتروشیمی بندر امام ۱۲۰ میلیون تومان قرارداد داشت. ما از سال گذشته مسابقاتی تحت عنوان تور‌های ایرانی را نیز شروع کرده ایم. در رقابت‌های کشور‌های اسلامی قهرمان شدیم و طبق آئین نامه پاداش‌های بازی‌های کشور‌های اسلامی ورزشکاری که چند عنوان بدست آورده باشد؛ بهترین عنوان و ۱۰ درصد عنوان بعدی برای محاسبه پاداش لحاظ می‌شود.»

علاوه بر بازی‌های آسیایی که پینگ پنگ بازان ایرانی شانس زیادی برای کسب مدال در آن ندارند، تور‌های جهانی و تورنمنت‌های بین المللی باعث شده تا ملی پوشان این رشته روز‌های شلوغی را سپری کنند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در این باره هم می‌گوید: «براساس کار کارشناسی، برنامه ریزی‌های انجام شده در فدراسیون و همچنین اعزام‌های متعدد بین المللی که داشتیم؛ روند رو به رشد تنیس روی میز کشور ادامه یافت و با کسب سهمیه المپیک در سال گذشته و نتایج اخیر کاپ آسیا و همچنین تور جهانی قطر منجر به ارتقای رنکینگ تنیس روی میز کشور شد. ما بازیکنان با تجربه‌ای مانند افشین نوروزی را داریم و امین احمدیان نیز عضو اصلی ترکیب تیم ملی قرار گرفته است که توانسته سهمیه المپیک جوانان را کسب کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403