انتشار کتاب «روشنای علم» مقام معظم رهبری به زبان عربی


انتشار کتاب «روشنای علم» مقام معظم رهبری به زبان عربی

خبرگزاری شبستان:نسخه عربی کتاب «روشنای علم» در قالب طرح «تاپ» مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عربی ترجمه و در خارج از کشور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نسخه عربی کتاب «روشنای علم» از سوی انتشارات «مجمع إفریقیّة للدّراسات والتوثیق والنّشر» در تیراژ یکهزار نسخه با 668 صفحه به زبان عربی به زیور طبع آراسته و با قیمت 25 دینار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

این کتاب شامل بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در مقوله علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری معظم‌له است که با همکاری جمعی از طلاب و محققان حوزه علمیه قم و طی حدود 3 سال کار مستمر به ثمر رسیده است.

بدون تردید این اثر می‌تواند علاوه بر تبیین موضوعات مختلف مربوط به علم و تولید علم، به عنوان یک منبع و مرجع علمی تأثیرگذار و هماهنگ‌‌کننده علوم و مراکز علمی در فضای رو به پیشرفت علم و دانش جامعه‌ اسلامی ایران ایفای نقش کند.

در این مجموعه تلاش شده است تا ضمن فراهم کردن زمینه استفاده حداکثری مخاطبان از مطالب مربوط به این موضوع، مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه به ‌طور کامل پوشش داده شود.

لازم به ذکر است که طرح «تاپ» (حمایت از ترجمه و نشر کتاب به زبان‌های دیگر) مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هدف ساماندهی ترجمه و نشر کتاب در خارج از کشور تشکیل شده که امکان همکاری ناشر خارجی در زمینه ترجمه و نشر توزیع گسترده و بهینه کتاب در حوزه علوم انسانی، معارف اسلامی، هنر و ادبیات را فراهم می‌سازد.

پایان پیام/298

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در