تکنیک هایی برای ارگاسم شدید در بانوان


تکنیک هایی برای ارگاسم شدید در بانوان

در این مطلب می توانید راههای مختلف برانگیختن و تشدید ارگاسم حین رابطه را مطالعه نمایید. این تکنیک ها به شما اجازه می دهند در طول رابطه جنسی تمام انواع ارگاسم شدید را با مرد خود تجربه کنید. از جمله این راه ها می‌توان به محیا نمودن محیط مناسب، استفاده از پوزیشن های محرک و... اشاره کرد.

تکنیک هایی برای ارگاسم شدید در بانوان
قابل ذکر است که اولین و مهم‌ترین مرحله در استفاده از این روش‌ها این است که به شریکتان فرصت دهید با آناتومی بدن شما آشنا شود. همه روش‌های تحریک هنگامی که به درستی انجام شوند، می‌توانند فوق العاده جذاب باشند، اما به شرطی که شریکتان با بدن شما سازگار باشد. به همین دلیل است که شما باید با او صحبت کنید و از گفتن آنچه واقعا به شما احساس رضایت می‌دهد خجالت نکشید. در غیر این صورت، او فقط با حدس و گمان پیش خواهد رفت و با تصور اینکه شما نیز از رابطه رضایت دارید بر روی ادامه رابطه تمرکز خواهد کرد که این به معنای این است که شما نه تنها ارگاسم شدید بلکه ارگاسم ساده را نیز تجربه نخواهید کرد؛ بنابراین توصیه می‌شود مطالعه این مقاله را به شریکتان نیز توصیه کنید.


۱- محیط؛ محیط خواب برای رابطه جنسی

اگر می‌خواهید یک ارگاسم رضایت بخش را به همرا شریکتان تجربه کنید ایجاد محیطی که شما را در یک حالت عالی قرار دهد بسیار مهم است. برای ایجاد یک محیط ایده آل می‌توان موارد زیر را در نظر گرفت.
اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب شما مرتب و تمیز است. تنظیم نور به شیوه‌ای که باعث راحتی شما شود. این امر می‌تواند شامل استفاده از شمع، استفاده از چراغ خواب برای بهره گیری از شدت نور کم و یا حتی خاموش کردن چراغ‌ها به طور کامل باشد. روشن کردن یک شمع معطر، بخور دادن یا استفاده از یک عطر که شما را در خلق و خوی مناسب قرار می‌دهد. تمیز بودن و پوشیدن لباسی که شما را در نظر خود و شریکتان جذاب جلوه می‌دهد.

تکنیک هایی برای ارگاسم شدید در بانوان


۲- استفاده از تکنیک‌های تحریک کننده پیش از شروع رابطه

یکی از روش‌های افزایش انگیختگی و یا معاشقه قبل از شروع نزدیکی استفاده از انواع مختلف لمس می‌باشد. در ادامه می‌توانید با انواع مختلف لمس و نوازش در نزدیکی آشنا شوید:

اولین و ساده‌ترین این نوع روش‌ها، تحریک کلیتوریس است. برای این کار می‌توانید از شریکتان بخواهید با یک انگشت ناحیه کلیتوریس را مالش دهد. از شریکتان بخواهید کار را به آرامی شروع کند و هرچه بر میزان تحریکتان افزایش یافت شدت و میزان فشار را بر روی ناحیه مورد نظر بیشتر کنید، در چنین حالتی و با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توانید به ارگاسم برسید.

بیشتر بخوانید: کلیتوریس چیست؟ - علت بزرگ شدن کلیتوریس در زنان

استفاده از انگشت‌ها برای مالش ناحیه کلیتوریس و اطراف لب‌ها یکی دیگر از تکنیک‌های افزایش انگیختگی قبل از نزدیکی می‌باشد. در این روش می‌توانید با انگشتانتان به صورت رفت و برگشت یا حرکت دوار و ایجاد مالش تحریک ایجاد کنید. هر چیزی به تجربه و انتخاب روش بهتر جهت افزایش لذت بستگی دارد.

۳- روش‌های افزایش تحریک و ارگاسم شدید حین نزدیکی

روش‌های متعددی برای افزایش شدت ارگاسم و تعداد ارگاسم‌ها حین نزدیکی وجود دارد. در ادامه می‌توانید با چند مورد از انواع این نوع تحریکات آشنا شوید. البته باید به خاطر سپرد که در این تحریکات، مقدار فشاری که روی کلیتوریس اعمال می‌شود تقریبا همیشه مهمترین جنبه‌ای است که هنگام تحریک موجب ارگاسم می‌شود. اگر شریک شما نمی‌تواند به اندازه کافی فشار اعمال کند، نمی‌توانید احساسات زیادی تجربه کنید. جهت تحریک کلیتوریس حین نزدیکی می‌توانید از شریکتان بخواهید تحریک ناحیه را بوسیله بدنش انجام دهد. برای انجام این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه می‌خوانید.

بالا و پایین کشیدن بدن روی کلیتوریس: با فرض اینکه شما در پوزیشن خوابیده روی کمر هستید، شریک شما به سادگی می‌تواند در حین جلو و عقب کردن آلت تناسلی خود در واژن شما، با فشار دادن ناحیه بالای آلت خود (استخوان ناحیه تناسلی) روی کلیتوریس شما و کشیدن به سمت بالا و پایین باعث تحریک برانگیختگی تان شود. کشیدن رفت و برگشت طرفی: این روش همانند روش قبل بوده با این تفاوت که شریکتان به جای استفاده از حرکت بالا و پایین، از حرکت رفت و برگشتی چپ و راست روی کلیتوریس تان استفاده می‌کند. حرکت دوار: تنوع دیگر در این مورد استفاده از یک حرکت دایره‌ای بر روی کلیتوریس است. انجام این کار باعث افزایش میل جنسی شما و ایجاد تحریک در تمام قسمت‌های واژن به علاوه کلیتوریس می‌شود. تحریک V شکل: این روش تحریک در پوزیشن‌هایی قابل انجام است که شما در بالا باشید. در حالی که شما بالای مرد خود هستید و او دراز کشیده است، شریک شما می‌تواند دست خود را پایین‌تر از مرکز خط شکمش به حالت V شکل (مانند شکل) قرار داده، به گونه‌ای که دو انگشتش در یک سمت آلت و دو انگشت دیگرش سمت دیگر آلت قرار گیرد و در همین حالت زمانی که شما با وزنتان به سمت بدن شریکتان فشار می‌آورید او به دستش به سمت بالا و روی ناحیه کلیتوریس و اطراف آن فشار آورد.

تکنیک هایی برای ارگاسم شدید در بانوان

۴- مشارکت خودتان

هنگامی که شما در پوزیشن‌هایی مانند داگی استایل و یا بالا قرار دارید کمترین میزان فشار بر روی کلیتوریس را تجربه خواهید کرد، در چنین شرایطی باید خودتان جهت تحریک ناحیه کلیتوریس و افزایش ارگاسم شدید کمک نمایید. در اینجا سه مورد از راه‌هایی که شما می‌توانید بدین ترتیب لذت جنسی بیشتری را تجربه کنید شرح می‌دهیم.

به کارگیری دست خودتان: در این روش می‌توانید همزمان با رابطه جنسی به لمس کلیتوریس بپردازید. به کارگیری دست شریکتان: در این حالت نیز می‌توانید با دادن اطلاعاتی در رابطه با میزان و چگونگی انجام آن از شریکتان بخواهید لمس را انجام دهد.


۵- استفاده از پوزیشن‌های مناسب برای تجربه‌ی ارگاسم شدید

بسیاری از پوزیشن‌های نزدیکی هستند که با به کارگیری آن‌ها می‌توان بر میزان تحریک وارده بر ناحیه کلیتوریس افزود و بدین ترتیب ارگاسم بهتری تجربه کرد. در ادامه با برخی از این پوزیشن‌ها آشنا می‌شوید.

پوزیشن COITAL: در این پوزیشن شما روی کمر دراز کشیده و شریکتان به شما نزدیک می‌شود، با این تفاوت که نفوذ آلت را به صورت عمیق‌تر انجام داده و بدن خود را به سمت جلو و عقب به صورت مکرر حرکت می‌دهد. انجام این کار باعث می‌شود آلت تناسلی وی به سمت پایین حرکت کند و او با کلیتوریس شما تماس بیشتری برقرار کند. پوزیشن Cowgirl: در این حالت مرد روی کمر دراز کشیده و شما در بالا قرار می‌گیرید. در این روش شما می‌توانید پس از قرار گیری روی آلت بدن خود را به سمت جلو حرکت داده و با کمک گیری از دستهایتان وزن تان را به سمت جلو منتقل کنید. در این حالت کلیتوریس مقدار زیادی فشار و تحریک دریافت خواهد کرد. پوزیشن THIGH TIDE: این روش شاید در نگاه اول چالش برانگیز باشد، اما با کمی تجربه می‌توانید لذت زیادی از آن تجربه نمایید. در این حالت شریکتان بر روی کمر دراز کشیده و شما پشت به او روی او قرار می‌گیرد، بطوری که صورت‌های همدیگر را نبینید؛ سپس در این حالت یکی از پا‌های او را از زانو و به طرف شکم خود خم می‌کنید و آنرا تا جایی که برای تحریک ناحیه کلیتوریس لازم است به بدن خود نزدیک می‌کنید. پوزیشن DRILL: در این پوزیشن مجددا شما روی کمر دراز می‌کشید، با این تفاوت که پا‌های خود را دور بدن شریکتان حلقه می‌کنید و به کمک آن بدن مرد را به سمت جلو و خودتان نزدیکتر می‌کنید و کمک می‌کنید فشار بیشتری روی ناحیه کلیتوریس تجربه کنید.

توصیه: از آنجا که آناتومی هر فردی با فرد دیگر متفاوت می‌باشد، لازم است که روش‌های متعدد را آزمایش کنید تا بتوانید بهترین روشی که به بهترین شکل برای شما پاسخ گو است بیابید. همان طور که پیش از این نیز توضیح داده شد به یاد داشته باشید در رابطه با چیزی که مورد رضایت شماست با شریکتان صحبت کنید تا بتوانید رابطه عاطفی صمیمی‌تر و رضایت بیشتری از رابطه جنسی خود داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا