عربستان سینما را با چه فیلمی افتتاح کرد+ تصویر


شفقنا- مردم عربستان امروز(چهارشنبه) شاهد رویدادی استثنایی در کشور خود بودند و طی آن برای اولین بار پس از 35 سال برای تماشای فیلم به سینما رفتند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری ارم نیوز، مردم عربستان در اولین تجربه سینمایی خود در سالن های سینما فیلم «پلنگ سیاه» را تماشا […]

عربستان سینما را با چه فیلمی افتتاح کرد+ تصویر

شفقنا- مردم عربستان امروز(چهارشنبه) شاهد رویدادی استثنایی در کشور خود بودند و طی آن برای اولین بار پس از ۳۵ سال برای تماشای فیلم به سینما رفتند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری ارم نیوز، مردم عربستان در اولین تجربه سینمایی خود در سالن های سینما فیلم «پلنگ سیاه» را تماشا کردند.

ارم نیوز نوشت: به نظر می رسد انتخاب این فیلم که ساخته استودیوهای مارول مالک طرح های بزرگ در زمینه های سینما و تلویزیون است، بدون دلیل و تصادفی نبوده زیرا این فیلم حاوی رویدادهایی شبیه اوضاع عربستان است.

پلنگ سیاه فیلمی در سبک ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است. رایان کوگلر کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

قهرمان این فیلم پادشاه جوانی به نام «تچالا» ملقب به پلنگ سیاه است که پاویک بوزمن نقش آن را ایفا می کند. تچالا پس از اتفاقات جنگ داخلی به واکاندا بازمی گردد که در آنجا با مشکلی عمیق روبرو می شود که اگر جلوی آن را نگیرد، عواقبی جهانی در پی خواهد داشت.

به نظر می رسد عربستان سعی دارد با پخش این فیلم، به نوعی بن سلمان ولیعهد سعودی را که دستور بازگشایی مجدد سینما در این کشور را صادر کرده، با قهرمان اصلی این فیلم مقایسه کند.

عربستان سینما را با چه فیلمی افتتاح کرد+ تصویرعربستان سینما را با چه فیلمی افتتاح کرد+ تصویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه