بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها


مریم معصومی بیوگرافی مریم معصومی مریم معصومی بازیگر زن تلویزیون متولد 20 اسفند ماه 1365 در شهر اصفهان می باشد و 30 سال سن دارد. پدرش بازنشسته و مادرش خانه‌دار هستند .او دختر کوچک خانواده ای 7 نفره است و هر 2 خواهر و 2 برادر بزرگتر او ازدواج کرده...

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر زن تلویزیون متولد 20 اسفند ماه 1365 در شهر اصفهان می باشد و 30 سال سن دارد.

پدرش بازنشسته و مادرش خانه‌دار هستند .او دختر کوچک خانواده ای 7 نفره است و هر 2 خواهر و 2 برادر بزرگتر او ازدواج کرده اند.

تحصیلات : وی دارای لیسانس علوم سیاسی می باشد و همچنین فارغ التحصیل دوره های عکاسی و بازیگری استاد سمندریان است.

او همچنین سفیر سندرم داون نیز می باشد.

در برخی از سایت ها شایعه شده بود که وی دختر مرجانه گلچین می باشد که این خبر واقعیت نداشت و او هیچ نسبت با خانم گلچین ندراد

نحوه ورود به بازیگری از زبان خودش

سال 88 فارغ‌التحصیل شدم و نشستم 8 ماه شدید برای فوق لیسانس علوم سیاسی خواندم. مطمئن بودم که سراسری قبول می‌شوم و به همین خاطر اصلا در دانشگاه آزاد شرکت نکردم و الان پشیمان هستم! سراسری شبانه شهرستان قبول شدم. یک ترم ثبت‌نام کردم ولی بعد بازیگری را ترجیح دادم به این‌که دو روز بروم شهرستان و برگردم. انصراف دادم و فوق لیسانس روی هوا ماند! اولین بار در سال ۸۸ بدون هیچ دوره و کلاسی در تله فیلم «کادوی در به در» یوسف تیموری ۴، ۵ سکانس بازی کردم.از زمانی که اولین کارم پخش شد دیگر خانواده‌ام مشکلی با کارم نداشتند. بعد از آن در کلاس‌های استاد سمندریان ثبت‌نام کردم. در آن مدت کار نکردم و صبر کردم دوره‌هایم تمام شود تا پخته جلوی دوربین بروم. بعد از آن دوره‌های عکاسی‌ام را شروع کردم.

وی در سال 90 با بازی در سریال سه دنگ سه دنگ به کارگردانی شاهد احمدلو توانست به خوبی شناخته شود.

آخرین کار وی در تلویزیون نیز حضور در سریال مرز خوشبختی در نقش بهار به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که ایام نوروز 96 از شبکه دو پخش گردید.

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

عکس مریم معصومی با پوریا پورسرخ در پشت صحنه سریال مرز خوشبختی

ازدواج و همسرش

مریم معصومی تا بحال ازدواج نکرده است و مجرد است.

همه زن​ها از نوجوانی یکسری ایده​آل​ها درباره همسر آینده​شان در ذهن دارند من هم ایده​آل​هایم همیشه مشخص بوده است. در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می​دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم​های دیگر فرقی می​کند. خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است.

اینکه آن مردم در چه خانواده​ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است. دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده​اش باشد. من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

همه آدم​ها عشق را تجربه کردند و به نظر من عشق می​تواند بارها در مراحل مختلف پیش بیاید. بستگی به این دارد که چندبار بخواهیم آن را تجربه کنند. من یک بار تجربه کردم و دیگر نخواستم تجربه کنم ولی می دانم فقط کافی است که بخواهم. اما مهمترین مسأله برای من درباره همسر آینده ام این است که به هنر علاقه داشته باشد و مانع کار من نشود.

شاید برای همین ترجیح می​دهم الان به ازدواج فکر نکنم و یا او هم در همین حرفه فعال باشد.

مریم معصومی و همسرش

ماجرای حمله افراد ناشناس و ضرب و شتم

وی در اواخر فرودین ماه مورد ضرب و شتم و حمله افراد ناشناس قرار گرفت که منجر به زخمی شدن او گردید و این کار دلیل مشخصی هم نداشته است .

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

مریم معصومی بازیگر نقش بهار در مرز خوشبختی

گفتگو با مریم معصومی

خانواده واقعی

هیچ وقت احساس نمی‌کردم که این خانواده نصرت عشقی است؛ واقعا احساس می‌کردم که این خانواده ماست و من دختر این خانواده هستم.کلا انرژی خوبی در کار بود.هر شب سریال را با دقت می‌دیدم و سعی می‌کردم اشکالاتم را دریابم که برای کارهای بعدی تکرار نکنم. از اطرافیان نظرسنجی می‌کنم و می‌خواهم که ضعف‌هایم را به من گوشزد کنند.

بداهه گویی‌های گروه

با اجازه نویسنده و کارگردان بداهه گویی داشتیم ولی نه به اندازه‌ای که از متن دور شویم. از نویسنده خوب مان آقای مسعودی خیلی تشکر می‌کنم که همیشه سر صحنه حاضر می‌شدند و انرژی خوبی را به گروه منتقل می‌کردند. گاهی اوقات هم کارهایی می‌کردند که ما حیرت‌زده می‌شدیم.

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

عکس جدید اینستاگرام مریم معصومی

تلویزیون بهتر است

کار در تلویزیون، سینما و تئاتر را دوست دارم، ولی اول تلویزیون و بعد به سینما و تئاتر علاقه‌مندم. به نظرم تلویزیون شروع خوبی است.

الگوهای ایرانی

الگوی‌های بازیگری خارجی را انتخاب نمی‌کنم، چون اعتقاد دارم در کشور خودمان اساتید بزرگی چون آقای انتظامی، آقای نصیریان، آقای پرستویی و… داریم که نیازی نیست از بازیگران خارجی الگوبرداری کنیم. ضمن این‌که شرایط بازی در کشور ما با کشورهای دیگر تفاوت دارد. بازی امین حیایی و باران کوثری را خیلی دوست دارم. آرزو دارم که با کارگردان‌های صاحب‌نام کار کنم.

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

جشن تولد مریم معصومی

فیلم با تخمه آفتابگردان!

خیلی فیلم می‌بینم و اهل سینما و تئاتر رفتن هستم و موقع فیلمبرداری هم اگر وقت کوچکی پیدا می‌کردم سریع می‌رفتم سینما. یکی از تفریحات مهم من فیلم دیدن به همراه یک کاسه بزرگ از تخمه آفتابگردان است! وبعد هم تجزیه و تحلیل آن فیلم.

اهل کار خونه نیستم

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم. در خانه دست به سیاه و سفید نمی‌زنم! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه!

زندگی من در چهار کلمه!

به شدت ورزش می‌کنم. ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است. زندگی من در چهار کلمه خلاصه می‌شود: بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب!

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

مخالفت پدر و مادر مریم معصومی با بازیگر شدن او

خانه دار هستم. دو خواهر و یک برادر مریم ازدواج کردند و فقط مریم و برادر بزرگترش مجرد هستند و با ما زندگی می‌کنند. مریم از بچگی در همه زمینه‌ها مثل نقاشی، موسیقی و… خیلی با استعداد بود. ولی هیچ وقت دوست نداشتم مریم به سمت هنر و بازیگری برود. مریم می‌خواست بازیگری – کارگردانی بخواند ولی من به شدت مخالف بودم و می‌گفتم یا باید دکتر بشوی یا مهندس که باعث رنجش مریم می‌شد. وقتی که وارد دبیرستان شد رفتم رشته ریاضی ثبت نامش کردم ولی وقتی که فهمید من رشته ریاضی ثبت‌نامش کردم خیلی ناراحت شد و گفت من ریاضی دوست ندارم و می‌خواهم علوم انسانی بخوانم.با توجه به این‌که مرغ مریم خانم یه پا داره! رشته‌اش را عوض کرد. من و پدرش موافقت کردیم که رشته انسانی بخواند به این شرط ‌که هر رشته‌ای می‌خواند دکترایش را بگیرد.

همیشه معلم‌هایش دوستش داشتند و می‌گفتند که خیلی با استعداد، متواضع و با گذشت و خونگرم است. همیشه نمره‌هایش خوب بود و حتی معدل پیش دانشگاهی‌اش ۶۰/۱۹ شد! در دانشگاه هم نمراتش بالا بود و خیلی زود درس‌هایش را پاس کرد و درسش تمام شد. بعد از لیسانس هم وارد بازیگری شد. من و پدرش اول مخالف بودیم. چون همیشه یک هاله‌ای دور سینما وجود دارد و به آدم استرس می‌دهد. اولین باری که مریم رفت جلوی دوربین ما اصلا اطلاع نداشتیم و خانم یک روز آمد و گفت رفتم فیلم بازی کردم! اولین باری که تصویرش را در تلویزیون دیدیم از آن سختی‌ها دست برداشتیم و دیدیم که توانایی‌اش را دارد. من همیشه سعی کردم دخترم را طوری تربیت کنم که یک خانم کامل باشد برای جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنم و فکر می‌کنم تلاشم جواب داده است، چون اطرافیان این را به من می‌گویند.

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

حجاب مریم معصومی , مدل لباس مریم معصومی

اینستاگرام مریم معصومی

_instagram:Maryammasoumi

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها

سریالهای مریم معصومی

سریال فاصله ها ( حسین سهیلی زاده – 1389)

سریال سه دونگ سه دونگ ( شاهد احمد لو – ۱۳۹۰)

سریال “پیدا و پنهان” ( آرش معیریان و شهرام شاه حسینی – ۱۳۹۲ )

سریال ۳۹ هفته ( مرتضی احمدی هرندی – ۱۳۹۳ )

سریال همه چیز آنجاست ( شهرام شاه حسینی – 1393 )

سریال “ماجراهای پریشان” (حسین قناعت – 1393 )

سریال نفس شیرین ( سیامک خواجه وند – 1395 )

سریال مرز خوشبختی (حسین سهیلی زاده – 1395 )

فیلمهای مریم معصومی

«اخلاقتو خوب کن» به کارگردانی مسعود اطیابی

عروسک خانه به کارگردانی حجت اله رییسی

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش +گفتگو و عکسها اینستاگرام

منبع : اختصاصی آریا پیکس


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی