«جان بولتون» و سفیر روسیه در آمریکا دیدار کردند


«جان بولتون» و سفیر روسیه در آمریکا دیدار کردند

بنا بر اعلام کاخ سفید، مشاور امنیت ملی این کشور در دیدار با سفیر روسیه در آمریکا تاکید کرده که برای بهتر شدن روابط بین دو کشور، نگرانی‌های واشنگتن باید برطرف شود.

«جان بولتون» و سفیر روسیه در آمریکا دیدار کردند

به گزارش فانوس، به موازات تشدید فضای تنش‌ها بین آمریکا و روسیه بر سر موضوعات مختلفی از قبیل ادعای دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری 206 آمریکا، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با سفیر مسکو در واشنگتن دیدار کرد.

کاخ سفید بیانیه‌ای درباره دیدار «جان بولتون» با «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا تاکید کرده لازمه بهبود روابط دو کشور، پرداختن و رفع نگرانی‌های واشنگتن درباره مداخله انتخاباتی، حمله شیمایی در سالزربری انگلیس و وضعیت اوکراین و سوریه نیاز دارد.

در این بیانیه آمده است: «بولتون بار دیگر تاکید کرد که منافع هر دو کشور ایالات متحده و آمریکا، در آن است که روابط بهتری داشته باشند البته این موضوع به رفع نگرانی‌ها در خصوص مداخله روسیه در انتخابات 2016، استفاده بی ملاحظه از سلاح‌های شیمیایی در بریتانیا و وضعیت سوریه و یمن نیاز خواهد داشت».

دیدار بولتون با آنتونوف اولین دیدار او با یک مقام ارشد روسیه پس از آغاز به کارش به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر