تیزر جالب تبلیغاتی رنو کجار هان سولو | فیلم


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تیزر جالب تبلیغاتی رنو کجار هان سولو | فیلم

تیزر جالب تبلیغاتی رنو کجار هان سولو | فیلم...

تیزر جالب تبلیغاتی رنو کجار هان سولو | فیلم

آشنایی با خودرو نیسان ایکس تریل 2016 | فیلم...

تیزر جالب تبلیغاتی رنو کجار هان سولو | فیلم

نیسان روگ پادشاه فروش کراس‌ اوورها در سال 201...

رنو کجار از همان پلتفرم و نیرو محرکه‌ نیسان قشقایی بهره می‌برد و رقیبی جدید برای پسر عموی خود شده است. البته رخت فرانسوی بسیار شایسته آن بوده و انصافا که زیباتر از نیسان قشقایی است. برای خانواده‌ها این کلاس از خودروها بسیار مناسب بوده و خواهان زیادی دارد. برگ برنده رنو کجار هم در بزرگ‌تر و جادارتر بودن نسبت به نیسان و دیگر رقبا مانند کیا اسپرتیج است.

چراغ‌های جلوی رنو کجار سبک جدید رنو بودن را بخوبی در خود حفظ کرده و با خطوط کلی بدنه و حالت اسپرت آن هماهنگ است، تا در کنار لوگوی بزرگ و جلو پنجره خندان، یکی از المان‌های شاخص طراحی خارجی این کراس‌اور فرانسوی باشد. سبک طراحی فرانسوی در جای جای این رنو موج می‌زند و از آن برای زیباتر جلوه‌ دادن خود نسبت به پسرعموی ‌ژاپنی‌اش استفاده می‌کند. رینگ‌های اسپرتی که رنو برای آن در نظر گرفته جلوه خشن و جسوری به کجار داده اما وقتی کاپوت را بالا می‌زنید و یک موتور ۱.۲ لیتری کوچولو غرق در شلنگ و وایر می‌بینید، کمی جا خورده و حتی ممکن است سر خورده شوید!

صندلی‌های جلو با فرم ارگونومیکی که دارند به خوبی تمام بدن را داخل خود نگه داشته و حس خوبی را منتقل می‌کنند. اما صندلی‌های عقب فقط برای دو سرنشین بزرگسال مناسب است و اگر از زیر دستی تعبیه شده در پشتی صندلی استفاده نکنند، آن‌گاه جا برای یک کودک در میان‌شان باز می‌شود. کنسول وسط طراحی ساده و مینیمالی دارد و فقط صفحه نمایش لمسی تعبیه شده در آن به نظر کوچک می‌آید، به‌طوری که در سمت چپ آن فضای اضافی برای بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش را داشته و گویا فقط پولش را نداشته‌اند! پایین دسته دنده هم کلید گردانی برای انتخاب حالت‌های دیفرانسیل بین دو چرخ جلو متحرک و چهار چرخ متحرک در جای خیلی خوبی نشسته است.

یک خودروی خانوادگی بایستی ایمنی بالایی داشته باشد که رنو کجار دقیقا دارد: ۵ ستاره از سازمان سنجش ایمنی اروپا نشان دهنده ایمنی کامل آن در تصادفات است. که این مهم با توجه به فرم طراحی و کیفیت ساخت و همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های روز مانند ترمزهای ABS و سیستم پایداری الکترونیکی محقق شده است. جالب است بدانید که رنو این خودروی مورد پسند انگلیسی‌ها را در ۲۷ نسخه مختلف با تجهیزات رفاهی و موتورهای متنوع در بازه قیمتی ۱۸ هزار تا ۲۸ هزار پوند انگلیس به بازار ارائه می‌دهد.

(۲۲)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تیزر تبلیغاتی رنو, خودروسازی رنو, رنو قاجار هان سولو, رنو کجار, مشخصات رنو قاجار, مشخصات رنو کجار, نیسان قشقایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403