افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!


افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!

دکتر الن هندرسون، روانشناس، الگوی باورهایی را که معمولاً در افراد داری عواطف سالم، پایدار و موفق هستند، شناسایی کرد. افراد داری عواطف سالم به هفت مورد اعتقاد دارند. نوشته افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند! اولین بار در نت نوشت پدیدار شد.

0

شما احتمالاً افراد داری عواطف سالم را می شناسید. افرادی را می شناسید که همیشه رفتار و منش خوبی در بر خورد با دیگران دارند، مهم نیست که زندگی آن ها چگونه است. یا شاید خود شما آن شخص خوش شانس باشید. همان طور که معلوم است اعتقادات و باورهایی وجود دارد که که افراد پرنشاط و سالم تمایل دارند آن ها را در خود نگه دارند و پرورش دهند تا بر عادات غلط غلبه کنند. برای آگاهی بیشتر با افراد داری عواطف سالم ، در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!

هفت ستون اصلی افراد داری عواطف سالم

دکتر الن هندرسون، روانشناس، الگوی باورهایی را که معمولاً در افرادی که دارای سلامت عاطفی پایدار و موفق هستند، شناسایی کرد.

احتیاط: هیچ کس همه این باورها را باهم ندارد و مطمئناً فردی که این ادعاها را باور کند، سالم نیست. اما آن ها دارای یک دید درست و مفید برای بررسی وضعیت روحی خود هستند و اگر شما نیز برای بهبود وضعیت روحی خود می خواهید شروع کنید، نکاتی وجود دارد که برای آن، در ابتدا فهرست را بررسی می کنیم.

افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!

افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند:

“البته که می توانم ادامه دهم.” شما باید درباره ادامه برنامه خود حرف بزنید، حتی اگر بازده آن ماه ها یا سال ها بعد باشد. همچنین در برابر برخی وسوسه های کوتاه مدت که شما را از تلاش باز می دارد، مقاومت کنید. اعتماد به نفس به توانایی خود برای باقی ماندن بر برنامه موجود، اولین قدم برای انجام آن برنامه است. “می توانم چیزهایی را انجام دهم که به انجامشان فکر نمی کنم.” این کار به اصطلاح “رفتار مستقل از خلق و خو” است، و اساساً به این معنی است که بعضی مواقع شما می توانید چیزی را انجام دهید که فکر نمی کنید آن را انجام دهید. بنابراین با انجام همین کار شروع می کنید. اغلب مواقع این احساس از بین می رود. حتی اگر از بین نرود، شما کاری را که می خواهید، انجام خواهید داد. (آیا این احساس خوب نیست؟) “من می توانم خودم را با شرایط نامطلوب تطبیق دهم.” هنگام مواجه شدن با موانع، یا کار را رها می کنید یا راهی پیدا می کنید که از آن رد شوید، این باور، درجه انعطاف پذیری را نشان می دهد و این امر، ثبات و پایداری و توانایی انطباق برنامه های شما را تقویت می کند. “همه افراد شایسته احترام هستند.” شما اگر به درآمد، حرفه، نژاد، طبقه یا جنس خود نگاه کنید، واقعاً نمی توانید زندگی عاطفی پایدار و سالم داشته باشید. برای سالم بودن اهمیت دارد که بفهمیم همه ما شایسته احترام هستیم. ” من می توانم به خودم بخندم.” هنگامی که شما اشتباه می کنید، آیا خودتان را مقصر می دانید یا شخص دیگری را مورد سرزنش قرار می دهید؟ داشتن اندکی چشم انداز درست به زندگی می تواند باعث شود که شکست ها به مراتب جالب تر به نظر برسند. “من صلاحیت انجام کار را دارم.” اعتقاد به این موضوع که شما انعطاف پذیری کافی برای آنچه را که قرار است انجام دهید، دارید، یکی از مطمئن ترین راه ها برای جلوگیری از اضطراب است. اگر به یک درمانگر مراجعه کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از کارهایی که انجام می دهید، اعتماد شما را به توانایی برای برطرف کردن هرگونه مانعی برای دستیابی به اهدافتان متمرکز می کند. “من می توانم دوست داشته باشم و دوست داشته بشوم.” در سال ۱۹۳۸، هاروارد مطالعه طولانی مدت توسعه بزرگسالان را آغاز کرد که پس از ۸۰ سال همچنان ادامه دارد. اگرچه چندین دهه کارگردانان بسیاری داشت، دکتر جورج ویلانت طولانی ترین دوره را داشت و می گوید: “شادی، عشق است و باید بتوانید آن را بپذیرید. به این معنی که شما باید احساس کنید که یک کس یا چیز را دوست دارید.”

نویسنده: عبدالرئوف صابری

منبع: curiosity.com

افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند! افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!
افراد داری عواطف سالم به این هفت مورد اعتقاد دارند!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت