گنبد قهرمان دو و میدانی نونهالان و نوجوانان دختران شد


گنبد قهرمان دو و میدانی نونهالان و نوجوانان دختران شد

گرگان – تیم گنبد کاووس عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی نونهالان و نوجوانان دختران سومین المپیاد ورزشی استان گلستان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دو و میدانی نونهالان دختران سومین المپیاد ورزشی استان گلستان بعدازظهر جمعه در استادیوم کریم آباد گرگان برگزار شد که تیم گنبد با کسب هشت مدال طلا و سه مدال نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، بندر ترکمن با سه مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم گرگان با چهار مدال تقره و سه مدال برنز سوم شد.

در رده سنی نوجوانان هم تیم گنبد با چهار مدال طلا، پنج مدال نقره و ۶ مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، بندر ترکمن با چهار مدال طلا و سه مدال نقره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و آق قلا با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد.

در مسابقات دو و میدانی نونهالان و نوجوانان دختران سومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان، ۱۴۵ ورزشکار از شهرستان‌های گنبد کاووس، بندر ترکمن، آق قلا، گرگان، بندرگز، گمیشان، کردکوی، علی آباد کتول، آزادشهر، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و رامیان، شهر خان ببین و بخش‌های چشمه ساران، وشمگیر، کمالان و گلدشت با یکدیگر رقابت کردند.

دو و میدانی کاران رده سنی نونهالان در ۱۱ ماده و دو و میدانی کاران رده سنی نوجوانان در ۱۳ ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گنبد قهرمان دو و میدانی نونهالان و نوجوانان دختران شد

المپیاد موجب پیشرفت ورزشکاران نونهال و نوجوان می‌شود

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی استان، اظهار کرد: حضور پر رنگ برخی شهرستان‌ها نشان می‌دهد که المپیاد ورزشی استان گلستان به درستی توانسته در مسیر خود قرار بگیرد.

وحیدرضا میرا با تاکید بر تداوم روند برگزاری المپیاد و توجه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و آموزش و پرورش به ورزش‌های پایه و پر مدال تصریح کرد: کیفیت این مسابقات هر سال بهتر از گذشته می‌شود و امیدوارم با تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در آینده شاهد اتفاق‌های خوبی در رده‌های پایه باشیم.

وی یادآور شد: پایش عملکرد هیئت‌های شهرستانی و ادارات یکی از مواردی است که ارتقای ورزش استان را در آینده به دنبال خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام