ماجرای ازدواج جنجالی خانم بازیگر مشهور +عکس


ماجرای ازدواج جنجالی خانم بازیگر مشهور +عکس

در آخرین حاشیه‌ها از مراسم ازدواج در پیش روی مگان مارکل با شاهزاده هری نوه‌ی ملکه انگلیس، فاش شده است که هنرپیشه آمریکایی هیچ یک از اعضای خانواده‌اش را به این مراسم دعوت نکرده است.

هنگام: در آخرین حاشیه‌ها از مراسم ازدواج در پیش روی مگان مارکل با شاهزاده هری نوه‌ی ملکه انگلیس، فاش شده است که هنرپیشه آمریکایی هیچ یک از اعضای خانواده‌اش را به این مراسم دعوت نکرده است.
به گفته‌ی نویسنده کتاب "پرنسس هالیوودی"، کتابی که در مورد مارکل نوشته شده است، خانواده‌ی مارکل برای شرکت در مراسم ازدواج سلطنتی دعوت‌نامه‌ای دریافت نکر ده‌اند.

آن‌ها در مراسم ازدواج قبلی مگان در سال ۲۰۱۱ هم حضور نداشتند. با این تصمیم مارکل موج انتقاد‌ها از طرف خویشاوندانش او را نشانه رفته است. برادر او در مصاحبه‌ای گفته است مگان فردی خودنما و ریاکار است و با این کار خانواده‌شان را از هم می‌پاشاند.
ماجرای ازدواج جنجالی خانم بازیگر مشهور +عکس


خواهر ناتنی مگان، سامانتا هم در توییتی نوشته است که پرنس هری باید جلوی این کار‌های خواهرش را بگیرد. او خطاب به نوه خاندان سلطنتی گفته است: "وقتشه که بزرگ شی و مرد باشی! " سامانتا اعتقاد دارد هالیوود مگان را خیلی تغییر داده است و واقعیت‌ها رابطه او با پرنس هری را تغییر خواهد داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی