معرفی نسل جدید نیسان آلتیما با نگرشی جدید | فیلم


معرفی نسل جدید نیسان آلتیما با نگرشی جدید | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

معرفی نسل جدید نیسان آلتیما با نگرشی جدید | فیلم

دوربین ٣٦٠ درجه ى چند منظوره براى نیسان جوک |...

معرفی نسل جدید نیسان آلتیما با نگرشی جدید | فیلم

رکورد کشیدن نقشه هندوستان با نیسان جی تی آر ب...

معرفی نسل جدید نیسان آلتیما با نگرشی جدید | فیلم

ثبت رکورد دور درجا توسط نیسان جوک با استفاده ...

نسل ششم سدان سایز متوسط نیسان آلتیما با پیشرانه‌ جدید و برای اولین بار، سیستم تمام چرخ محرک در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد تا رقیبی برای تویوتا کمری و هوندا آکورد باشد.

شرکت ژاپنی نیسان از نسل ششم مدل آلتیما با قابلیت فناوری نیمه‌ خودران و برای اولین بار در تمام نسل‌های این سدان سایز متوسط، همراه سیستم تمام چرخ محرک در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی کرد. نسل جدید نیسان آلتیما در بخش طراحی بدنه، از مدل مفهومی Vmotion 2.0 که در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شده بود، الهام گرفته است.

بیشترین تغییر آلتیما در نسل جدید، متوجه نمای جلوی آن و کاهش ارتفاع دماغه بوده که نمای روبروی جذاب و آیرودینامیک به سدان ژاپنی داده است. چراغ‌های جلو LED هماهنگ با خطوط جلو و جانبی آلتیما طراحی شده‌اند. در واقع بخش زیادی از طراحی آشنای Vmotion 2.0 در نمای جلو و جانب آلتیما ۲۰۱۹ مشخص است. نمای عقب آلتیمای جدید چندان به مدل مفهومی ذکرشده شباهت ندارد؛ ولی در مقایسه با نسل پنجم، تفاوت‌های اساسی پیدا کرده است. نسل ششم آلتیما در مقایسه با نسل پنجم ۲.۵۴ سانتی‌متر طویل‌تر و ۲.۲۹ سانتی‌متر عریض‌تر است و ۲.۷۹ سانتی‌متر کاهش ارتفاع دارد. فاصله‌ محورهای آلتیما نیز از فرمول افزایش ابعاد پیروی کرده است تا نسل جدید، ۱.۹ سانتی‌متر فاصله‌ی بیشتر بین دو محور داشته باشد.

تیم مهندسی نیسان تمام سعی خود را کرده است تا آلتیمای جدید، مملو از فناوری‌ و تجهیزات مدرن کمکی و رفاهی باشد. به‌عنوان مثال، تمام پنج تیپ‌ نسل جدید آلتیما شامل S، SR، SV، SL و پلاتینیوم به‌صورت استاندارد به سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشداردهنده‌ فاصله با خودروی روبرو و سیستم هوشمند جلوگیری از خواب‌ رفتن راننده مجهز هستند. تیپ‌های SV و SL به‌صورت استاندارد به همراه آخرین نسخه از فناوری پروپایلوت (ProPilot) نیسان همراه شده‌اند. این فناوری نیمه‌خودران قابلیت‌های همچون حفظ موقعیت خودرو در بین خطوط و توقف و حرکت خودکار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. علاوه بر این دو تیپ SL و SV به سیستم ترمز خودکار دنده عقب نیز مجهز هستند. این سیستم در صورت وجود مانع ثابت هنگام حرکت به سمت عقب (در سرعت‌های پایین) به‌صورت خودکار ترمزگیری می‌کند. تیپ پلاتینیوم آلتیما علاوه بر تمام سیستم‌های کمکی ذکرشده، به‌صورت استاندارد به سیستم دوربین ۳۶۰ درجه مجهز است.

(۲۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : Nissan Altima, Nissan Altima 2019, خودروسازی نیسان, خودروی نیسان, معرفی خودرو, نسل جدید نیسان آلتیما, نیسان آلتیما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان