نابسامانی بازار نهاده‌ها با تغییر نرخ ارز


نابسامانی بازار نهاده‌ها با تغییر نرخ ارز

رئیس اتحادیه سراسری دامداران، با اشاره به اینکه تغییر نرخ ارز مبادله‌ای باعث ایجاد نابسامانی در بازار نهاده‌های دامی شده است، گفت: دستگاه‌های مسئول تنظیم بازار، به وظایف خود عمل نمی‌کنند. ]]>

نابسامانی بازار نهاده‌ها با تغییر نرخ ارز
رئیس اتحادیه سراسری دامداران، با اشاره به اینکه تغییر نرخ ارز مبادله‌ای باعث ایجاد نابسامانی در بازار نهاده‌های دامی شده است، گفت: دستگاه‌های مسئول تنظیم بازار، به وظایف خود عمل نمی‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نابسامانی بازار نهاده‌ها با تغییر نرخ ارز
به گزارش تبیان به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا عزیزالهی با اشاره به تغییر ۵۰۰ تومانی نرخ ارز مبادله ای اظهار داشت: بعد از این اتفاق، واردکنندگان و تجاری که نهاده های خود را با نرخ های قبلی ارز وارد کرده بودند، قیمت نهاده ها را بر مبنای ارز ۴۲۰۰ تومانی افزایش دادند.

وی افزود: دولت اعلام کرد مابه التفاوت ۵۰۰ تومانی را پرداخت می کند؛ اما این مساله تاثیری در قیمت نهاده های دامی نداشته است.

رئیس اتحادیه سراسری دامداران کشور ادامه داد: دولت باید نظارت خود را افزایش دهد که واردکنندگان نتوانند چنین اقداماتی انجام دهند؛ ضمن اینکه دستگاه های تنظیم بازار در چنین شرایطی باید وارد عمل شوند.

عزیزالهی تصریح کرد: متاسفانه نه تنها دولت در نقش نظارتی خود موثر عمل نکرده، بلکه دستگاه های مسئول تنظیم بازار نیز به وظایف خود در این زمینه به درستی عمل نکرده اند و به جای اینکه به مسئولیت های خود عمل کنند قیمت ها را افزایش داده اند.

وی افزود: هم اکنون قیمت کنجاله سویا آرژانتین۲۴۸۰، ذرت برزیل ۱۱۵۰و جو ۱۰۶۰ تومان است.منبع: خبرگزاری مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی