آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)


آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

ساخت پروانه کاغذی تاخورده با کاغذهای رنگی بسیار آسان و سرگرم کننده است و می‌توانید از آنها برای تزیین جشن تولد یا اتاق کودکتان استفاده کنید.

ساخت پروانه کاغذی تاخورده بسیار آسان و لذت بخش است. شما با کاغذهای رنگی می‌توانید پروانه‌های رنگی ساخته و از آنها برای تزیین فضای اطرافتان در روزهای جشن و یا اتاق کودکتان استفاده کنید. شما می‌توانید از این پروانه‌های زیبا برای تزیین هدیه کودکان نیز استفاده کنید. مطمئن باشید که قادر به ساخت این کاردستی هستید و تنها کافیست ده دقیقه وقت صرف کنید. می‌توانید این پروانه‌ها را با کمک کودکتان ساخته و سرگرم شوید و مطمئن باشید بچه ها نیز بسیار لذت خواهند برد. شما با داشتن کمی خلاقیت و ابتکار می‌توانید از ابزار و وسایل ساده برای ساخت اشکال تزیینی بهره ببرید و با خلق فضای رنگی در اطرافتان به نشاط خود و خانواده‌اتان بیفزایید.

مراحل ساخت پروانه کاغذی

1- وسایل مورد نیاز خود را که در تصویر زیر می‌بینید و شامل قیچی، کاغذ رنگی و سیم پرزدار یا کاموا و یا ربان است تهیه کنید.

آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

2- با توجه به اندازه پروانه‌ای که قصد ساخت آن را دارید کاغذ رنگی‌های خود را به شکل مربع برش بزنید.

3- کاغذ رنگی را از گوشه به صورت رفت و برگشت (بادبزنی) تا کنید.

4- دو کاغذ رنگی با رنگ متفاوت (ترجیحا تیره و روشن) را مطابق تصویر روی هم گذاشته و با سیم یا ربان یا کاموا گره بزنید.

آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

5- با دست تا کاغذها را از هم باز کنید.

6- پروانه‌های زیبا و رنگی شما آماده است. می‌توانید تعدادی از پروانه ها را روی یک نخ بلند در کنار هم متصل کنید و یک رشته پروانه‌ای داشته باشید.

آموزش ساخت پروانه کاغذی (تصویری)

به همین سادگی شما با یک تکه کاغذ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک پروانه کاغذی زیبا ساختید که می‌توانید از آن برای تزیینات مختلف استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانه‌داری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر