بازداشت 19 فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر صهیونیست/استمرار تحریم دادگاههای رژیم صهیونیستی


به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست پس از حمله به مناطق مختلف رام الله و تفتیش منازل، 15 فلسطینی را بازداشت کردند. این نیروها همچنین 4 فلسطینی را از مناطق مختلف نابلس و الخلیل بازداشت کردند، این افراد به اتهام ارتباط با حماس و حمایتهای مالی بازداشت شدند. نیروهای رژیم صهیونیستی،...

بازداشت 19 فلسطینی  به دست نیروهای اشغالگر صهیونیست/استمرار تحریم دادگاههای رژیم صهیونیستی بازداشت 19 فلسطینی  به دست نیروهای اشغالگر صهیونیست/استمرار تحریم دادگاههای رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خبرگزاری فلسطینی"معا" اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست پس از حمله به مناطق مختلف رام الله و تفتیش منازل، 15 فلسطینی را بازداشت کردند.

این نیروها همچنین 4 فلسطینی را از مناطق مختلف نابلس و الخلیل بازداشت کردند، این افراد به اتهام ارتباط با حماس و حمایتهای مالی بازداشت شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی، همچنین یک چاپخانه را در شهر رام الله به بهانه چاپ مطالب تحریک آمیز پلمپ کردند.

خبر دیگر اینکه، اسرای اداری بازداشت شده در زندانهای رژیم صهیونیستی برای 67 امین روز متوالی در اعتراض به سیاستهای مجازات جمعی زندانهای رژیم صهیونیستی به تحریم دادگاههای اسرائیلی ادامه داده و حضور در این دادگاهها را محکوم کردند.

اسرای اداری که حدود 500 نفر هستند از 15 فوریه گذشته، تحریم دادگاههای اسرائیلی را به عنوان گامی مهم در اعتراض به استمرار بازداشت اداری خود، آغاز کرده اند.

بازداشت اداری به این معنی است که رژیم اشغالگر قدس، شخصی را بدون هیچ گونه اتهام و بدون ارسال پرونده آن به دادگاه به منظور محاکمه شدن، بازداشت کند.

ترجمه: زهرا غلامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس