کاهش 16 درصدی خودکشی در کرمانشاه


کاهش 16 درصدی خودکشی در کرمانشاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه از کاهش 16 درصدی خودکشی در استان خبر داد و گفت: در نزاع‌های فردی 38 کاهش داشتیم.

کاهش 16 درصدی خودکشی در کرمانشاه
به گزارش فانوس، محمدابراهیم الهی‌تبار عصر یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، جمعیت جوان استان را ۵۰۰هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: کارهای خوبی در حوزه جوانان انجام شده و نیاز است که برنامه مشخصی برای تدوین شود.

الهی‌تبار اشاره به کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه گفت: در آسیب اجتماعی خودکشی طی سال ۹۶ نسبت به سال ماقبل آن ۱۶ درصد در نزاع‌های فردی ۳۸ درصد و در نزاع‌های جمعی ۲۰ درصد کاهش داشتیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تقویت امید و نشاط در جامعه و لزوم نشاط‌آفرینی گفت:در هفته جوان بیش از ۲۵ برنامه در قالب ۱۰۸ برنامه در کل استان انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر انجام برنامه‌های فرهنگی و جوان پسند در استان ابراز امیدواری کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری دیگر دستگاه ها برنامه های متنوعی را در هفته جوان برگزار کند.

الهی‌تبار با اشاره به دیگر برنامه ها در هفته جوان؛ گفت: بهترین برنامه ما تجلیل از نخبگان جوان است که در ۱۹ معیار و مولفه تعریف شده است، نخبگان جوان در سطح ملی نیز معرفی می شوند. همچنین نشست‌های مسئولان با جوانان و دیدار جوانان با استاندار، نشست با فرمانداران و... برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو