روحانی شهید؛ جلوی فساد را بگیرید!


 روحانی شهید؛ جلوی فساد را بگیرید!

او که در دهمین روز از بهمن ماه سال 1346 در تهران چشم به جهان گشود، سال های رشد و شکوفایی جسمی و روحی خود را در خانوده‌ای مؤمن و متعهد سپری کرد و البته دوران تحصیل کلاسیک خود را تنها تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد به این خاطر که علاقه وافرش به کسب علوم اسلامی، او را راهی حوزه های علمیه کرد؛ ]]>

لاله های روحانی؛

روحانی شهید؛ جلوی فساد را بگیرید!
او که در دهمین روز از بهمن ماه سال 1346 در تهران چشم به جهان گشود، سال های رشد و شکوفایی جسمی و روحی خود را در خانوده‌ای مؤمن و متعهد سپری کرد و البته دوران تحصیل کلاسیک خود را تنها تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد به این خاطر که علاقه وافرش به کسب علوم اسلامی، او را راهی حوزه های علمیه کرد؛
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 روحانی شهید؛ جلوی فساد را بگیرید!
عشق به حوزه در عنفوان جوانی
او که در دهمین روز از بهمن ماه سال 1346 در تهران چشم به جهان گشود، سال های رشد و شکوفایی جسمی و روحی خود را در خانوده‌ای مؤمن و متعهد سپری کرد و البته دوران تحصیل کلاسیک خود را تنها تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد به این خاطر که علاقه وافرش به کسب علوم اسلامی، او را راهی حوزه های علمیه کرد و بدین گونه سید مسعود جوان، مسیر رشد و ترقی معنوی و علمی را پله به پله پیمود.

بهره مند از صفات والای اخلاقی
آن گونه که خانواده و دوستانش می گویند، شخصیت والای شهید اسماعیلی همواره به صفات ارزشمندی چون ایمان و اخلاص،حجب و حیا، مداومت بر انجام اعمال عبادی آراسته بود. وی به واقع تسلیم محض فرامین الهی و مرید امام امت(ره) ، عامل به قرآن، آمر به معروف و ناهی از منکر بود و در عرصه مسایل عبادی نیز مداومتی چشمگیر در مناجات و خلوت عاشقانه با معبود خویش داشت.

این گونه بود که عشق به اسلام که از کودکی در دل و جانش ریشه دوانده بود، او را به سوی کمال سوق می‌داد. این سرباز جان برکف مکتب حسینی، پس از شروع جنگ تحمیلی، ضمن تحصیل در حوزه به پیروی از پیر فرزانه انقلاب راهی جبهه‌های نور علیه ظلمت شد.


در شلمچه شهد شهادت را نوشید
آری! این انسان وارسته از قیودات دنیوی، خود مرد عمل هم بود تا آن جا که با اعزام به جبهه در تاریخ 21/10/65 با شرکت در عملیات کربلای5(شلمچه) آزمون الهی جهاد را با موفقیت پشت سر گذاشت و شهد گوارای شهادت را نوشید و پیکر مطهرش در بهشت زهرا(س) آرام گرفت.




منبع: خبرگزاری رسمی حوزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوزه علمیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن