محمودی: حق خونه به خونه پایمال شد


محمودی: حق خونه به خونه پایمال شد

سرپرست باشگاه خونه به خونه گفت: برابر اکسین البرز 2 پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد و حقمان پایمال شد.

محمودی: حق خونه به خونه پایمال شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم محمودی سرپرست باشگاه خونه به خونه در پایان دیدار تیمش برابر اکسین البرز اظهار کرد: بخش خصوصی ۵ سال که از جیب خودش هزینه می‌کند. مسئولان باشگاه ما ۴۰ میلیارد هزینه کردند. در بازی امروز ۲ صحنه صددرصد پنالتی گرفته نشد و حق تیم ما پایمال شد.

او ادامه داد: امروز ۲۰ دستگاه اتوبوس در این شرایط آب و هوایی برای تشویق تیم خونه به خونه به ورزشگاه آمد، اما حق ما ضایع شد. فوتبال می‌گذرد، اما لطفا عدالت را رعایت کنید.

محمودی افزود: داور بازی امروز در دیدار برابر خوزستان هم علیه ما سوت زد و این موضوع را کارشناسان هم اعلام کردند. سوال اینجا است که چرا در حساس ترین بازی فصل باز هم این داور را برای بازی ما انتخاب می‌کنند. اگر در مورد تعویض داور بازی نامه بزنیم داوران با تیم ما لجبازی می‌کند و اگر سکوت کنیم که حکایت بازی امروز می‌شود.

سرپرست باشگاه خونه به خونه در پایان خاطر نشان کرد: با مهدی تاج حرف دارم. تیم صبای قم در هر بازی ۸ گل دریافت می‌کند و تیم راه آهن هفته گذشته برابر ملوان با نتیجه یک بر صفر شکست می‌خورد. اگر ما این هفته برابر تیم نساجی مردانه بازی کنیم آن زمان فوتبال جوانمردانه معنی پیدا می‌کند؟ درباره بازی امروز به کسی شکایت نمی‌کنیم، اما مردم یک شهر نگران بازی هفته آینده هستند.

انتهای پیام/

اظهارات محمودی درباره دیدار مقابل اکسین البرز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی