تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ


نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی ترامپ  تیفانی ترامپ دختر کوچک تر دونالد ترامپ است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و این دو علت می‌تواند  داشته باشد یکی فعالیت های گسترده و رسانه های شدن نام خواهر بزرگتر یعنی ایوانکا ترامپ و دیگری زندگی مرموز و  عجیب و به دور از رسانه تیفانی ترامپ.  به گزارش پارس ناز، تیفانی ترامپ چهارمین...

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ دختر کوچک تر دونالد ترامپ است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و این دو علت می‌تواند داشته باشد یکی فعالیت های گسترده و رسانه های شدن نام خواهر بزرگتر یعنی ایوانکا ترامپ و دیگری زندگی مرموز و عجیب و به دور از رسانه تیفانی ترامپ.

به گزارش پارس ناز، تیفانی ترامپ چهارمین فرزند رییس جمهور پرحاشیه و جمهوری خواه کنونی ایالات متحده است اما بدور از جنجال های دیگر فرزندان پدر و بدون استفاده از نام و ثروت خانواده ترامپ زندگی کرده و حتی با یک دموکرات نامزدی کرده است. وی برخلاف دیگر فرزندان دونالد ترامپ، تا قبل از انتخاب شدن او بعنوان رییس جمهور ایالات متحده کمتر شناخته شده بود

و زندگی بی حاشیه ای همراه با مادرش و بدور از خانواده جنجالی ترامپ داشت. بهمین دلیل شاید کمتر کسی اطلاعات کافی در مورد این دختر اکنون مشهور داشته باشد و ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما رابا کمتر شناخته شده ترین چهره خانواده ترامپ آشنا کنیم.

نام او برگرفته از یک مغازه جواهرفروشی است

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

نام تیفانی ترامپ که درسال 2017 تولد 24 سالگی اش را جشن گرفت از یک جواهرفروشی مشهور در نیویورک به نام «Tiffany Co» گرفته شده است. این جواهرفروشی درسال 1961 و به خاطر کمدی عاشقانه آدری هپبورن با نام «صبحانه در تیفانی» مشهور شد. دونالد ترامپ نیز برج مشهور ترامپ خودرا درکنار این بوتیک مشهور درسال 1982 ساخت.

او دختر مادرش است

تیفانی تنها فرزند دونالد ترامپ از همسر دومش، مارلا مپلز می‌باشد و بر اساس گفت و گو ای که با اپرا وینفری انجام داده، تیفانی گفته که به شدت به مادر خود وابسته است. تیفانی که در کالیفرنیا بزرگ شده دراین برنامه چنین می گوید:” من و مادرم همیشه رابطه بسیار نزدیکی داشته ایم زیرا او از کودکی مرا به تنهایی بزرگ کرده است.

دوستان و هر شخصی که من می شناسم میگویند که اوه تو و مادرت رابطه بسیار خوبی باهم دارید. او بیشتر اوقات درکنار من است؛ از این رو تعداد زیادی از افراد این موضوع را تعجب آور میدانند”. تیفانی از تماشاگران برنامه مسابقه ای «رقص با ستارگان» خواسته بود که به مادر او رأی بدهند اما مپلز درسال 2016 از این مسابقه حذف شد.

او بدور از جنجال رسانه ای بزرگ شده است

علیرغم این‌که وی دریک محله مشهور و ثروتمند بزرگ شده است و اسم خانوادگی بسیار مشهوری نیز دارد، تیفانی بیشتر دوران کودکی را بدور از جنجال های رسانه ای و کانون توجه انها گذراند و تمام این موفقیت را مرهون تلاش های مادرش است. وی در گفتگو ای دراین باره چنین گفته است:” او ما را از نیویورک بیرون برد تا از مرکز توجه خارج شویم و به من اجازه داد که بجای این‌که در سایه یک نام بزرگ شوم و یا در کودکی با چنان فشاری بزرگ شوم،

در خلوت رشدکرده و هویت مستقل خودم را داشته باشم. از این رو او می خواست که من فرصتی برای داشتن یک زندگی کودکانه نرمال داشته باشم، نرمال بودن به اندازه ای که امکان داشت. و به نظرم در اینکار موفق عمل کرده است”.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او درکنار کارداشیان ها بزرگ شده است

تیفانی در کالاباساس در کالیف بزرگ شده که بسیاری میدانند محل زندگی خانواده جنجالی و مشهور کارداشیان هاست. طبیعتاً گاه گاهی نیز مسیر تیفانی با کارداشیان ها یکی می شد و وی دراین باره چنین گفته است:” ما کارداشیان ها را می شناختیم البته کمی. البته مادرم با کریس دوست بودو او نیز زن فوق العاده ای بود.

ما قبل از این‌که برنامه تلویزیونی مربوط به کارداشیان ها شروع شود در همان حوالی زندگی میکردیم”. همچنین وی گفته است که با کندال جنر به یک مدرسه می رفته است.

او در دانشگاه محل تحصیل پدرش درس خوانده است

تیفانی نیز در دانشگاهی که پدرش در آن درس خوانده، دانشگاه پنسیلوانیا، تحصیل کرده است. او در رشته های جامعه شناسی و مطالعات شهری مدرک کارشناسی خودرا از این دانشگاه مشهور دریافت کرده است. دونالد ترامپ در گفتگو ای درسال 2014 اعلام کرد که نمرات دخترش دراین دانشگاه همه ی عالی بوده اند و وی به این موضوع افتخار می کند. تیفانی در ماه می 2016 درکنار پدر و مادرش فارغ التحصیل شدنش را جشن گرفت.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او به سمت موسیقی پاپ رفته است

قبل از این‌که تیفانی تمرکزش رابه سمت تحصیل در دانشگاه تغییر دهد، شانسش را در دنیای موسیقی آزمود. درسال 2011، او اولین موزیک تک خوانی خود با نام «مانند یک پرنده» را خواند. این موزیک موفقیت چندانی کسب نکرد و اولین و تنها آهنگی بود که او خواند. وی در گفت و گو با اپرا وینفری دراین باره چنین گفته است:” من عاشق موسیقی هستم. موسیقی همواره برای من دوست داشتنی بوده است. این یک علاقه عمیق و شدید است. اکنون دیگر بیشتر به یک تفریح تبدیل شده اما شاید درسال های آینده تصمیم بگیرم که دراین حوزه وارد مرحله حرفه ای شوم”

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او از اعضای گروه «فرزندان ثروتمند اینستاگرام» است

تیفانی عضو یک گروه خاص در اینستاگرام است که به آنها «فرزندان ثروتمند اینستاگرام» «Rich Kids of Instagram» می‌گویند. این گروه در اینستاگرام عکسهایی از خود در حال لذت بردن از یک زندگی مفرح و شاد که تنها برای افراد مشهور و ثروتمند ممکن است منتشر می‌کنند. از دیگر کسانی که دراین گروه عضویت دارند میتوان به کایرا کندی،

دختر رابرت اف کندی جونیور؛ اندرو وارن، نوه دیوید وارن طراح مد مشهور؛ گایا ماتیس، نوه ی هنری ماتیس نقاش مشهور فرانسوی و تعدادی دیگر از فرزندان چهره های ثروتمند و مشهور جهان اشاره کرد. البته از زمانی که دونالد ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده انتخاب شده، از فعالیت تیفانی دراین گروه و زرق و برق عکس هایش کاسته شده است.

او به پدرش رأی داده است

علیرغم تمامی اتهاماتی که علیه پدرش در زمینه رفتار و صحبت هایش نسبت به زنان وجود داشت اما تیفانی در طول دوران رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده از پدر خود حمایت کرده و چهره متفاوتی را از او ارایه کرد. او در سخنانی گفت که پدرش ” بیشترین ایمان را دارد که ما زنان میتوانیم

هر کاری که در ذهنمان می سازیم را می‌توانیم انجام دهیم، درست مانند مردان، حتی اگر بهتر از انها نباشیم”. همچنین وی در آوریل 2016 در گفتگو ای در مورد پدرش چنین گفت:” من واقعاً حس می‌کنم که پدرم بهترین پدر و بهترین شوهری است که می توانست باشد”.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او در زمینه مدلینگ فعالیت می کند

تیفانی در فوریه 2016 اولین بار در نیویورک روی صحنه رفت و اولین تجربه خودرا در دنیای مدلینگ کسب نمود. وی دراین مراسم برای اندرو وارن که عضوی شناخته شده از همان گروه اینستاگرامی مشهور است به روی صحنه رفته و عملکرد مناسبی داشت. همچنین تیفانی در چندین مجله و تبلیغات برای این خط تولید حضور یافته و طبق معمولً در طول شب لباسهای ورزشی طراحی شده توسط اندرو وارن رابه تن می کند.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او رابطه نزدیک با ایوانکا دارد

به گزارش پارس ناز، تیفانی و خواهر ناتنی اش ایوانکا بسیار به هم نزدیک هستند. به گزارش پارس ناز ایوانکا در گفتگو ای در مورد رابطه اش با خواهر کوجکتر خود چنین گفته است:” ما در تمامی تعطیلات هم دیگر را میبینیم و اغلب پای صحبت هم مینشینیم. او خواهر کوچولوی من است! من در تمام طول زندگی تیفانی رابطه نزدیکی

با او داشته ام و واقعا به او عشق می ورزم”. از زمانی که تیفانی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و به نیویورک بازگشته، رابطه این دو بیشتر نیز شده است. ایوانکا دراین باره نیز گفته است:” این موضوع بسیار حیرت انگیز است زیرا او همین جا در نیویورک است. او در برخی تعطیلات به من (و همسرم جارد کوشنر در خانه ییلاقی مان) می پیوندد و او همیشه با فرزندان من بازی می کند. او انسان بسیار مهربان و دوست داشتنی است”.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او می‌خواهد تحصیلاتش را در رشته حقوق ادامه دهد

به گفته روزنامه نیویورک تایمز، تیفانی اکنون در حال آماده سازی خود برای شرکت در امتحانات ورودی رشته حقوق است که این موضوع به هیچ عنوان باعث تعجب دوستانش نشده است. یکی از دوستان او دراین مورد گفته که ورود به رشته حقوق برای تیفانی کاملاً طبیعی است زیرا تیفانی یک دانشجوی باهوش و توانمند است

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

که می‌تواند خودرا دراین عرصه ثابت کند. وی گفته که یک مدرک حقوق میتواند اعتبار کنونی این خانواده را بیش از پیش التیام بخشد. تیفانی خود در گفتگو ای دراین مورد چنین گفته است:” من واقعاً به دنیای مد و لباس و تکنولوژی علاقمندم ودر واقع میخواهم در جایی باشم که نوآوری و خلاقیت وجود داشته باشد، جاییکه بتوانم تغییر ایجاد کنم و حرفی برای گفتن داشته باشم”. گفته می شود که وی بزودی وارد دانشکده حقوق خواهد شد.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

وی برای بدست آوردن شغل تلاش می کند

گرچه تیفانی قصد دارد وارد دانشکده حقوق شود اما این موضوع وی را از تلاش برای بدست آوردن یک شغل دلخواه منصرف نکرده است. مادرش در آوریل 2016 اعلام کرد که تنها دخترش اخیراً برای اولین بار گفت و گو ای کاری داشته است. مپلز دراین باره چنین گفته است:” او باید به نیویورک می رفت… این فوق العاده است.

در ابتدا به صورت غریزی می‌خواستم به او بگویم که احساس بدی دارم که نمیتوانم آنجا درکنار تو باشم. اما به هر ترتیب فکر نمیکنم که بتوانم در آن موقعیت درکنار او باشم. شاید او از این‌که من آنجا نیستم خوشحال است زیرا من به او خواهم گفت: میتوانم تو را تا آنجا همراهی کنم؟ غذا خورده ای؟ باید مطمئن شویم که ابتدا به اندازه کافی غذا خورده باشی!”.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

تیفانی از پروازهای درجه یک استفاده نمی‌کند

این‌که اسم خانوادگی او ترامپ است بدین معنا نخواهد بود که تیفانی همیشه بهترین چیزها را برای خود انتخاب می کند. به گفته یکی از دوستانش او هنگام مسافرت همیشه از پروازهای اکونومی استفاده می کند مگر این‌که همراه پدرش باشد. وی گفته که در سفر به فیلادلفیا همراه با تیفانی در قسمت انتهایی هواپیما نشسته بودند که برای دختر دونالد ترامپ مناسب بنظر نمیرسد. همچنین وی گفته که تیفانی از خریدن لباس هایی که تخفیف خورده اند نیز ابایی ندارد.

وی دیگر فرزند دورافتاده و مطرود خانواده ترامپ نیست

گرچه بعد از انتخاب شدن دونالد ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده، تیفانی نیز بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و به شهرت رسیده اما تعداد زیادی از رسانه ها وی را غریبه ای در بین دیگر فرزندان دونالد ترامپ میدانند. با این وجود وی اخیراً پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه مدت بیشتری را درکنار پدر و برادر و خواهرانش گذرانده

و به محل کار پدرش میرود و به تماشای نحوه کار کردن او می‌نشیند. البته او تنها نفر خانواده و فرزندان ترامپ است که در بین اعضای 12 نفره کمیته اجرائی کاخ سفید پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ اسمی از او دیده نمی شد و شاید این موضوع بدین معنا باشد که وی هنوز نتوانسته به جایگاهی برابر با دیگر فرزندان خانواده ترامپ دست یابد.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

مادر تیفانی درسال 1993 با دونالد ترامپ ازدواج کرد ودر سال 1997 از او جدا شد.او طی گفت و گو ای با مجله پیپل عنوان کرده بود که «پدر تیفانی در تربیت و فراهم ساختن امکانات برای فرزندانش خیلی خوب است، ولی تا به حال من بوده ام که وظیفه تربیت وی را برعهده داشته ام. پدرش نمیتواند در تمامی کارهای روزانه کنار او باشد اما بچه هایش را بی شک دوست دارد.»

تیفانی در کالیفرنیا بزرگ شد و سال گذشته به دانشگاه پنسیلوانیا رفت تا در رشته روانشناسی و مطالعات شهری تحصیل کند. اولین نکته جالب در مورد تیفانی این است که بهترین دوستش رز مکانیک است از دانشجویان رشته مهندسی در همان دانشگاه. این دو از سال 2015 دوستان صمیمی یک دیگر شده اند اما رز به شدت هوادار حزب دموکرات است ودر طول انتخابات هم در رسانه های اجتماعی از هیلاری کلینتون حمایت می کرد.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

عکس دختر دونالد ترامپ و همسرش
تیفانی درسال 2011 به شدت دنبال رفتن به جایی بود برای کارآموزی. خصوصا تمایل داشت که در مجله «وَگ» این تجربه را بگذراند که بزرگ ترین مجله مرتبط با صنعت مد در دنیاست. ایوانکا ترامپ به او کمک کرد که بتواند این آرزویش را برآورده کند. او در عین حال در شوهای مد نیویورک نیز حضور مستمری داشته است.

تیفانی ترامپ وقتی 17 ساله بود به سراغ خوانندگان هم رفت و ترانه ای پاپ منتشر کرد به نام «مثل یک پرنده» اما نتوانست موفقیتی کسب کند. منتقدان بر این باور بودند که صدای او زیاد خوب نیست و ملودی هم چندان ماندگار از کار درنیامده است.نکته جالب دیگر البته به خودی خود مشکل محسوب نمیشود

اما تیفانی در دو ایالت برای رای دادن ثبت نام کرد. تعداد زیادی از شهروندان ایالات امریکا چنین کاری می‌کنند اما وقتی پدر خودش مدعی شده بود که باید تحقیق وسیعی صورت بگیرد روی آرای شهروندانی که در دو ایالت نامشان را ثبت کرده اند، لابد از دختر خودش خبر نداشت.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

نام تیفانی هم در نیویورک و هم در فیلادلفیا ثبت شده است. هر چند که چند روز پیش کلین کانوی در مقام سخنگوی کاخ سفید این مسئله را تکذیب کرد و مدعی شد خود تیفانی گفته که حتماً اشتباهی صورت گرفته است.در دوران انتخابات ریاست جمهوری تیفانی یک خطابه کوتاه در بین جمهوری خواهان ایراد کرد که نوشته خودش بود.

او دراین مورد سخن گفت که پدرش تا چه حد روی او تاثیر مثبت داشته است. او همچنین گفت که پدرش برای تشویق او و سایر نزدیکانش همیشه هدایایی بی نظیر تهیه می کند. او رفتار دونالد ترامپ را دوستانه و بانمک توصیف کرده و گفته بود که از صمیم قلب دوستش دارد اما نکته جالب این است که سوی دیگر این ماجرا، یعنی دونالد ترامپ، انگار به تیفانی کمتر از سایر فرزندانش مباهات می کند.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او طی یک گفت و گو گفته بود: «من به فرزندانم بسیار افتخار میکنم. به دان و اریک و ایوانکا خیلی افتخار می‌کنم و البته به تیفانی که البته قدری کمتر مایه مباهات است چون تازه مدرسه اش را تمام کرده اما دختر فوق العاده و سخت کوشی است.»فارغ از این‌که آقای ترامپ تا چه حد به دخترش افتخار کند، او یکی از ستارگان شبکه های اجتماعی است.

اینستاگرامش حدود 730 هزار فالوئر دارد. دوستان بسیار مشهور و ثروتمندی دارد و اینستاگرامش رابا پست های جذابی مدیریت می کند که طبق معمول یکی از اولویت های شبکه های کابلی تولیدکننده اخبار مربوط به سلبریتی ها می‌شوند.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

تیفانی همچنین اعتقادی به این ندارد که پدرش تفکری مبتنی بر تبعیض جنسیتی دارد.به گزارش پارس ناز او معتقد است خیلی از حرف های پدرش شوخی و جوک بوده اند و نباید جدی گرفته شوند. بعد از این‌که هیلاری کلینتون گفته بود آقای ترامپ که حتی نمیتواند رضایت همسرش را جلب کند چگونه میـــخواهد ایالات امریکا را راضی نگه دارد و به کشورش وفادار بماند،

تیفانی اظهار داشته بود که پدرش هیچ کم و کاستی در زندگی خانوادگی نگذاشته و یک مرد نمونه است اما در سن و سال تیفانی طبق معمول همه ی به دنبال آینده و انتخاب حرفه هستند.یو کی ویک گزارش می دهد که تیفانی ترامپ قصد داشته در رشته حقوق تحقیق کند اما رشته فعلی او قدری از اهدافی که دارد دور بنظر می رسد و به این ترتیب نمیتواند پایش را جای پای پدر بگذارد.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

از مادرش شنیده شده که تیفانی قصد دارد وکیل شود. تیفانی زمانی هم این دغدغه را داشت که بعنوان یک چهره مشهور در صنعت مد خودش را تثبیت کند اما موفقیت چندانی دراین حیطه کسب نکرد. برعکس خواهرش ایوانکا که محبوب مجلات مد است، تیفانی خوشایند این نشریات نیست.

به هرحال همان‌ گونه شایع است که تفانی برازنده لقب «دختر فراموش شده» ترامپ است و همان‌ گونه بیشتر از هر شخصی از خواهر ناتنی بزرگترش، «ایوانکا» الگوبرداری می کند. چندی پیش نیز عده ای از نشریات به این مسئله اشاره کرده بودند که همیشه دونالد ترامپ خریدار مشاوره های ایوانکا بوده است

اما تیفانی- که همراه مادرش مارلا میپلز در کالیفرنیا بزرگ شده- از امتیازات دیگر فرزندان ترامپ برخوردار نبوده است. مثلاً وقتی که آنها کوچک تر بودند و تیفانی می خواست که به کارت اعتباری والدینش دسترسی داشته باشد، ایوانکا واسطه می شد.ایوانکا در کتابش «کارت ترامپ» می نویسد: «پیش پدرمان رفتم و پیشنهاد دادم.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

او قصد داشت برای کریسمس تیفانی رابا خرید یک کارت اعتباری و واریز پول ماهانه غافلگیر کنم.» تیفانی ترامپ احتمالا راه دشواری برای تبدیل شدن به یکی از چهره های شاخص حول و حوش کاخ سفید در پیش دارد و معلوم نیست پدر و خواهر ناتنی او تا چه حد دراین مسیر حاضر باشند به او کمک کنند.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

سارا الیسون، روزنامه نگار و نویسنده ونیتی فر، اخباری جذاب درباره رابطه بین شاهزاده‌های ترامپ یعنی ایوانکا و تیفانی دارد.
به نقل از نیویورک مگزین، تیفانی ترامپ در کل زندگی‌اش مورد هجوم خیل عظیم بی‌عدالتی‌های ناشی از “دختر کوچکْ بودنِ یک خانواده ثروتمند” قرار گرفته است.

گفته می شود که تیفانی – یا به قولی دختر “فراموش شده” ترامپ – بیشتر از هر شخصی از خواهر ناتنیِ بزرگترش، “ایوانکا” الگوبرداری می کند. الیسون به قول یکی از دوستان تیفانی می نویسد: «ایوانکا تمام خصوصیات مهم دونالد ترامپ مثل برند، شخصیت و حضور در اینستاگرام را دارد.»

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

دوست تیفانی به سارا الیسون گفت: «ایوانکا نه تنها نصیحت‌های سیاسی، رفتار با جنس مخالف و نصیحت‌های خواهرانه به خواهر کوچکترش [تیفانی] میدهد، بلکه در مورد نوع رنگ لباسش در مقابل دوربین هم وی را راهنمایی میکند. مثلاً به تیفانی میگوید وقتی در مقابل دوربین بر روی صندلی نشستی، پاهایت را روی هم بیندازی.

همین اخیرا تیفانی که بین دوستانش به “تیف” مشهور است، به خاطر رژ لبی که ایوانکا پیشنهاد داده بود، از سرویس امنیتی خواست تا برای خرید آن رژ لب همراهش بیایند.» انچه از روایت سارا الیسون مشهود است این است که همیشه دونالد ترامپ خریدار مشاوره‌های ایوانکا بوده است اما تیفانی – که همراه مادرش مارلا میپلز در کالیفرنیا بزرگ شده – از امتیازات دیگر فرزندان ترامپ برخوردار نبوده است. مثلاً وقتی که آن‌ها کوچک تر بودند و تیفانی میخواست

که به کارت اعتباری والدینش دسترسی داشته باشد، ایوانکا واسطه می ‌شد. ایوانکا در کتابش “کارت ترامپ” مینویسد: «پیش پدرمان رفتم و پیشنهاد دادم. او قصد داشت برای کریسمس تیفانی رابا خرید یک کارت اعتباری و واریز پول ماهانه غافلگیر کنم.» ایوانکا در ادامه می نویسد: «همینطور هم شد. تیفانی خیلی شاد و خوشحال شد.»

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ
شایعات ناراحت کننده دیگر
حتی وقتی که تیفانی دستش به کارت اعتباری پدرش میرسد، بازهم باید خیلی محافظه کارانه خرج می کند. الیسون از قول دوست تیفانی می نویسد: «دونالد ترامپ ماهانه 500 دلار به تیفانی پول می‌داد، نه بیشتر. وقتی قرار بود که دونگ رستوران را حساب کنیم، تیفانی حتی پول خوردی که باید پس می‌داد را هم حساب میکرد.

ماهی فقط 500 دلار؟ خیلی بد است.»چراباید برای به قول دوست تیفانی، او آدم سخت کوشی است؛ خیلی اهل مطالعه است و مهربانی‌اش تمامی ندارد. یکبار داشتیم برای بخش “بچه پولدارهای” مجله دو ژور عکس می گرفتیم، اما او به خاطر این‌که داشت بر روی یک مقاله کار می کرد دیر رسید.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

تیفانی در عمرش شکست هم خورده است: «او تازه به فیلادلفیا آمده بود، اما در دور اول انجمن تابارد در پن شکست خورد. گفته شده که احتمالا آن انجمن به خاطر جذب دختران جوان نگران وجود یک “ترامپی” بینشان بود.»الیسون در انتها مینویسد: «از این حیث، همه ی ما تیفانی ترامپ هستیم و برای رسیدن به دونالد به ایوانکا احتیاج داریم.» بله، همه ی ما تیفانی ترامپ هستیم به استثنای این‌که نه حساب بانکی وی را داریم و نه پدر مردم‌فریبش را و نه …، همین کافی است.

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

عکس نامزد تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

عکس لو رفته از تیفانی ترامپ دختر دونالد ترامپ

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

عکسهای شخصی تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

عکسهای تیفانی ترامپ دختر دوم دونالد ترامپ

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

تیفانی ترامپ نگاهی به زندگی خصوصی و روابط تیفانی دختر دونالد ترامپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته