توجه مردم به تماس خداوند کمرنگ شده است


توجه مردم به تماس خداوند کمرنگ شده است

مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی گفت: اذانی که از مساجد پخش می‌شود زنگ تماس خداوند با بندگانش است و در تعجب هستم چگونه است که بندگان خدا به تماس تلفن‌هایشان پاسخ می‌دهند اما صدای زنگ تماس خدا را که می‌شنوند توجهی به زنگ خدا نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، اسدالله ضیایی در نشست ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی که در سالن پروین اعتصامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد، گفت: بهترین اذانی که تا کنون در کشور قرائت شده است اذان موذن زاده اردبیلی است.

وی افزود: اگر شاهد هستیم که از سوی خداوند به پیامبر و ائمه، بسیار به اقامه نماز امر شده به دلیل این ست که خداوند می خواهد انسان هایش را مورد آزمایش قرار دهد تا ببیند که چقدر نور ایمان در دلهای آنها نهادینه شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با تأکید بر این که بر بندگان خدا واجب است تا از نعمت هایی که خدا به آنها داده شکر گزاری کنند، گفت: یکی از شیوه های شکر گزاری نعمت توسط بندگان خدا بوسیله نماز صورت می گیرد.

وی خطاب به مسئولان ستاد اقامه نماز استان گفت: اگر شما بدون هیچ دریافتی و پاداشی امروز پا به عرصه اقامه نماز در سطح استان گذاشته اید باید بدانید این امر و خدمت را خدا درون شما نهادینه کرده است و ضرورت دارد که شکرگزار این نعمت خداوندی باشید.

ضیایی بیان کرد: مسئولان ستاد اقامه نماز باید چهره به چهره با جوانان رو در رو شوند و در خصوص نماز با آنها به تعامل و گفتگو بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


120 چیستان سخت با جواب که بسیار مهیج و جالب هستند