دانلود آپدیت کلش رویال 2.2.1 (5 اردیبهشت 97) با انبوهی از تغییرات جدید


دانلود آپدیت کلش رویال 2.2.1 (5 اردیبهشت 97) با انبوهی از تغییرات جدید

نسخه جدید آپدیت کلش رویال 2.2.1 امروز 5 اردیبهشت 97 با انبوهی از تغییرات جدید منتشر شد. این به روز رسانی یکی از بزرگترین آپدیت های بازی کلش رویال بوده که در ادامه با لینک مستقیم برای دانلود قرار گرفته است آپدیت کلش رویال 2.2.1 یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های تاریخ این بازی محسوب می‌شود که در واقع تلفیقی... نوشته دانلود آپدیت کلش...

نسخه جدید آپدیت کلش رویال 2.2.1 امروز 5 اردیبهشت 97 با انبوهی از تغییرات جدید منتشر شد. این به روز رسانی یکی از بزرگترین آپدیت های بازی کلش رویال بوده که در ادامه با لینک مستقیم برای دانلود قرار گرفته است

آپدیت کلش رویال 2.2.1 یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های تاریخ این بازی محسوب می‌شود که در واقع تلفیقی از آپدیت‌های پیشین با چاشنی تغییرات جدید است. طبق اعلام سوپرسل، قرار بود این آپدیت دیروز منتشر شود اما به دلیل پیدایش باگ مهم در بخش کلن وار، انتشار نسخه جدید بازی یک روز به تعویق افتاد. اما در پشت پرده کلش رویال ورژن 2.2.1 چه چیزهایی عوض شده‌اند؟

آپدیت کلش رویال 2.2.1 : کلن وار

کلن وار، مود جدید بازی در آپدیت کلش رویال 2.2.1

تغییرات آپدیت جدید کلش رویال را با مهم‌ترین آن‌ها آغاز می‌کنیم. از ابتدای عرضه کلش رویال، همیشه فقدان بازی گروهی احساس می‌شد و فنلاندی‌ها با معرفی مودهای جدید بازی، سعی داشتند تا حالت بازی را از یک نفره به دو نفره تغییر دهند. گرچه این رویکرد تا حدودی هم موفقیت‌آمیز بوده اما هیچ‌گاه نتوانسته همتای خوبی برای وار در کلش آف کلنز باشد. سرانجام و در آپدیت کلش رویال 2.2.1 سوپرسل بخش جدیدی از بازی را تحت عنوان کلن وار (Clan War) معرفی کرد. اما کلن وار چگونه است؟

همان‌طور که چند روز پیش در پیج اینستاگرام کلش رویال نیز اعلام شد، برای شرکت در کلن وار باید عضو یک کلن فعال و با حداقل تعداد اعضای 10 نفر باشید. همچنین سطح کینگ تاورتان باید حداقل 8 باشد تا بتوانید در کلن وار بازی کنید. همانند کلش آف کلنز، وار توسط لیدر و کولیدرها شروع می‌شود و می‌توانید با رفتن به تب جدید Social (به جای Clan قدیم) وارد کلن وار شوید. کلن وار یک رویداد دو روزه است که در ادامه خواهیم گفت در هر روز باید چه کارهایی انجام شوند.

دانلود آپدیت کلش رویال 2.2.1 (5 اردیبهشت 97) با انبوهی از تغییرات جدید

روز اول

در روز اول کلن وار یا Collection Day، شما می‌توانید با دک خودتان به جنگ بپردازید. گیم مودهای مختلفی در روز اول وجود دارند از قبیل:

Sudden Death: با از دست دادن یک تاور، بازی به اتمام می‌رسد Double Elixir: اکسیر دو برابر سریع‌تر از حالت عادی پر می‌شود Draft Challenge: از میان 8 کارت، ۴ کارت به صورت انتخابی و ۴ کارت دیر به صورت غیرانتخابی در دک شما قرار می‌گیرند 2v2 Double Elixir: ترکیبی از بازی دو نفره و Double Elixir

هر بازیکن می‌تواند سه بار در روز اول بازی کند. پس از هر بازی، جعبه کلن وار به بازیکنان تعلق می‌گیرد که در آن تعدادی کارت وجود دارد. این کارت‌ها سازنده دک اصلی شما در روز دوم کلن وار خواهند بود و تنها با استفاده از کارت‌هایی که در روز اول کسب کرده‌اید می‌توانید در روز دوم دک بسازید و بازی کنید. ناگفته نماند تعداد کارت‌های دریافتی برای برنده‌های بازی‌های روز اول بیشتر خواهد بود. پس از پایان روز اول، روز دوم کلن وار شروع می‌شود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

روز دوم

روز اصلی و تعیین‌کننده در کلن وار، روز دوم محسوب می‌شود و هر کلنی که بیشترین برد را داشته باشد به عنوان برنده کلن وار شناخته می‌شود. در نظر داشته باشید برخلاف روز اول، در روز دوم هر بازیکن تنها می‌تواند یک بازی با کارت‌هایی که در روز اول دریافت شده‌اند انجام دهد. نکته بد یا خوب روز دوم این است که قوانینی مشابه با تورنمنت‌ها برای لول کارت‌ها تعیین شده و سطح کارت‌های کلن کارت از سطح کارت‌های اکانت شما بیشتر نیست. بنابراین اگر می‌خواهید با دک قدرتمندی وارد میدان شوید، باید کارت‌های خودتان را آپدیت کنید. پس از پایان روز دوم، هردو کلن تروفی دریافت می‌کنند و می‌توانند وار بعدی را آغاز کنند.

دانلود آپدیت کلش رویال 2.2.1 (5 اردیبهشت 97) با انبوهی از تغییرات جدید

از هرچه بگذریم، سخن جایزه خوش‌تر است!

تعداد تروفی‌های هر کلن نمایان‌گر میزان موفقیت آن قبیله در کلن وار است. در آینده نه چندان دور، کلن لیگ به راه خواهد افتاد و کلن‌ها با توجه به میزان تروفی‌هایشان سطح‌بندی خواهند شد. در پایان وار، هر بازیکن جعبه کلن وار دریافت خواهد کرد و نوع آن به رتبه بازیکن در کلن، تعداد تروفی‌های بازیکن و کلن لیگ بستگی خواهد داشت.

به روز رسانی کلش رویال 2.2.1 : بالانس نیروها

همانند همه آپدیت‌های پیشین، در آپدیت ۵ اردیبهشت کلش رویال هم شاهد بالانس کارت‌ها به شرح زیر هستیم:

دارک پرنس: 25٪ کاهش در مقاومت سپر گابلین نیزه‌دار: افزایش سرعت حمله از 1.1 ثانیه به 1.2 ثانیه باربرین برل: افزایش رنج حرکت از 6.5 به 7 کاشی شوالیه: افزایش 3٪ جان دارت گابلین: 3٪ افزایش در قدرت حمله آیس اسپریت: 4٪ کاهش در قدرت حمله و کاهش مدت زمان فریز از 1.5 ثانیه به 1 ثانیه اسکلتون برل: افزایش تعداد اسکلت‌ها از 6 به 7 عدد لایتنینگ: افزایش محدوده حمله از 3 به 3.5 کاشی گردباد: کاهش مدت زمان از 2.5 به 2 ثانیه و 21٪ افزایش میزان آسیب بر ثانیه آرچر جادویی: بهبود در حمله به اهداف متحرک اسپل‌ها: روی رودخانه هم تاثیر خواهند گذاشت

همچنین تغییرات ریز اما پررنگی در بخش رابط کاربری و قوانین بازی ایجاده شده‌اند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تماشاگران می‌توانند حین تماشای بازی شکلک بفرستند بازیکنانی که بازی Quick 2v2 را قبل از به پایان رسیدن زمان بازی ترک می‌کنند، برای مدت کوتاهی از این مود منع می‌شوند نحوه دیدن دک هم‌تیمی در بازی 2v2 تغییر کرده و با یک تپ، دک برای همیشه نشان داده می‌شود (برخلاف گذشته که باید روی آن انگشت را نگه می‌داشتیم) امکان به اشتراک گذاشتن دک در کلن چینش جدید «بر اساس کمیابی نزولی» در بخش کارت‌ها امکان ایجاد سوپرسل آیدی در بخش تنظیمات هوشمند شدن بخش شاپ و نمایان شدن کارت‌های موردنیاز شما در بخش فروشگاه جعبه‌های Fortune حالا دو یا بیشتر از دو کارت Fortune در خود دارند حذف کلن چست

در کنار تمامی امکانات جدید، باگ‌های زیادی نیز برطرف شده‌اند. برای نمونه مشکل حمله به کنون کارت پس از خراب شدن محافظ‌ اش، حمله هانتر به اهداف بالای سرش و تغییر هدف ویچ هنگام حمله به کلی مرتفع شده‌اند و حالا شاهد بازی روان‌تری هستیم.

دانلود آخرین آپدیت بازی کلش رویال 2.2.1 مورخ 5 اردیبهشت 97

دانلود آپدیت کلش رویال 2.2.1 برای اندروید

دانلود آپدیت کلش رویال 2.2.1 برای iOS

نظر شما درباره آپدیت جدید کلش رویال چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...