مدیر بادران در نشست مطبوعاتی مطرح کرد:/ پیشنهاد کاهش امتیاز از یک تیم خاص!


مدیر بادران در نشست مطبوعاتی مطرح کرد:/ پیشنهاد کاهش امتیاز از یک تیم خاص!

مدیران بادران در یک نشست مطبوعاتی به سوالات پاسخ دادند.

به گزارش "ورزش سه"، قربانیان مدیرعامل باشگاه بادران در نشست مطبوعاتی این باشگاه حرف‌هایش را با گلایه از رسانه‌‌ها آغاز کرد: در درجه اول از شما عزیزان گله‌مندم که چرا در نحوه نگارش‌تان دقت نمی‌کنید؟ چرا اینقدر به مدیران در فوتبال جسارت داده‌اید؟ آنها به این موضوع که پول بازیکنان و کادرفنی‌شان را ندهند افتخار می‌کنند و در مقابل مدیرانی که پول کل تیم را به موقع پرداخت می‌کنند را احق می‌دانند. چرا تیمی که منظم‌ترین پرداخت‌ها را داشته و بدهی‌ای ندارد را تیم دارا لقب می‌دهید؟ در آخر هم تیم داراها و ندارها را مقابل یکدیگر قرار داده و مقایسه می‌کنید. جالب است که بعضا نام متمول هم به آن تیم می‌بندند.


وی در ادامه برای شفاف‌سازی پرداختی‌های باشگاه بادران از مسئولین خواست بیایند و قرارداد را بررسی کنند. او گفت: بیایید حساب‌ها و قراردادهای بادران را بررسی کنید، بعد متوجه خواهید شد که ما به موقع پرداختی‌هایمان را انجام دادیم وگرنه به نسبت سایر تیم‌ها آنچنان که نام متمول به ما داده‌اند هم متمول نیستیم. ما تاکنون تمام پرداختی‌هایمان را از جیب پرداخت کردیم و هیچ کمکی‌ای هم نداشتیم ضمن آنکه هیچ شکایت و گلایه‌ای مبنی بر دیر پرداخت شدن قراردادها یا عدم پرداختی بازیکنان و کادرفنی نداشتیم. نکته‌ای که حائزاهمیت است و باید آن را گوشزد کنم این است که ما به هیچ وجه مبالغ نجومی در قراردادهایمان وجود ندارد و همه کسانی که با ما قرارداد بسته‌اند، مبالغ‌شان به عرف بوده. اینکه ما خوش‌قول و خوش حساب هستیم دلیل بر متمول بودن ماست؟ به نظر شما نباید تیمی که نظم و انضباط دارد را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم. این‌ها بزرگترین گلایه من بود که امیدوارم دیگر در خصوص بادران شنیده نشود.


او در ادامه گفت: گلایه بعدی‌ام از هیات فوتبال استان است، می‌خواهم بدانم چرا آقای شیرازی در این مدت که ما تیم‌داری می‌کنیم یک بار هم سر تمرینات ما حاضر نشده‌اند؟ چرا ایشان از نزدیک با مشکلات مالی تیم‌های تهرانی روبه‌رو نمی‌شوند؟ آیا نباید مسئولین فوتبال استان تهران شخصا به مشکلات تیم‌ها رسیدگی کنند. به طور مثال چرا ورزشگاهی که از آن ماست طبق قوانین دنیا با آن برخورد نمی‌شود و فضای اطراف زمین را نباید دست خود آن باشگاه بدهند؟ ما تا به امروز نه تنها حقمان را نگرفته‌ایم و حمایت مالی نشده‌ایم بلکه حتی کمک معنوی هم دریافت نکرده‌ایم.


وی افزود: از دو سال قبل با وعده‌ای که به هواداران به فوتبال داده‌ایم قرار شد که یک ورزشگاه عظیم تاسیس کنیم که حالا بماند رفت و آمدها و مشکلات گرفتن آن زمین آن هم از شهرداری چقدر زمان برد. ما این کار را برای رفاه و گسترش ورزش در کشور انجام داده بودیم و از هیچ کس کمکی نخواستیم ولی توقع داشتیم تلاشمان ارزنده باشد و حداقل کمک‌ و حمایت‌های معنوی از سوی مسئولین ورزش بگیریم که متاسفانه آن را هم ندیدیم. آیا نباید خود کشور هم در این کارها دستی داشته باشد؟ چرا این همه در کار خصوصی‌سازی کارشکنی می‌شود؟ چرا نمی‌خواهند حمایتی انجام دهند مگر این پیام خود رهبری نیست؟ اطاعت از فرمان رهبری طلب شما به ایشان، چرا چوب لای چرخ خصوصی‌سازی می‌گذارید؟ من دیگر چیزی نمی‌گویم و می‌خواهم خودتان آن را قضاوت کنید و به قضاوت شما احترام می‌گذاریم.


قربانیان بعد از بازی نفت‌مسجدسلیمان ـ بادران تیغ انتقاداتش را به سمت مسئول کمیته انضباطی می‌برد و به او می‌گوید: جناب آقای حسن‌زاده ریاست محترم کمیته انضباطی سوال من این است که اگر تا کنون خون از دماغ کسی نیامده آیا در آینده همین‌طور خواهد بود؟ آیا نباید فکری به حال اینچنین اتفاق ها کنند؟ به نظر من مردم مسجدسلیمان که در این بازی چنین رفتاری را داشته‌اند در خارج از فضای فوتبال اینطور رفتار نخواهند کرد ولی آیا نباید هشداری داده شود؟ آیا اگر تیمی یک جلسه یا دو جلسه محروم شود دیگر اوضاع فوتبال خوب می‌شود؟ اگر به جای محرومیت تماشاگران که اتفاق خاصی نخواهد افتاد و این رفتار ادامه‌دار خواهد بود یک تیم حداقل 6 امتیازش کسر شود آن وقت من مدیر اجازه نخواهم داد چنین تماشاچی به ورزشگاه بیاید تا هم جو ورزشگاه را متشنج کند و هم امتیازی از تیمم کسر شود. اگر روزی دیگر خدایی ناکرده در دماغ کسی خونی ریخت این حرف‌های من یادتان باشد که کوتاهی از شما بزرگوار است چون شما گوش امثال من را نمی‌پیچانید. اگر این کار را انجام بدهید دیگر حواس من مدیر جمع خواهد شد و چنین رفتاری از سوی هواداران تیم من شاهد نخواهید بود.

مدیرعامل بادران در پایان در رابطه با تهدیدش توسط مسئولین نفت‌مسجدسلیمان و محو شدن از صحنه فوتبال می‌گوید: دو روز پیش من را تهدید به محو کردن از صحنه فوتبال می‌کنند، نیاز به تهدید نیست. اگر می‌خواهند که ما نباشیم بگویند خودمان می‌رویم. این رفتارها در شأن فوتبال نیست که یک مسئول بخواهد من را به خاطر خصوصی‌سازی کردن فوتبال و خواستن فضای پاک در این حوزه کاری تهدید کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا