سول کمپل: پاتریک ویرا و دنیس برکمپ می توانند جانشینان خوبی برای ونگر باشند


سول کمپل: پاتریک ویرا و دنیس برکمپ می توانند جانشینان خوبی برای ونگر باشند

بانک ورزش- مدافع پیشین توپچی ها دوست دارد کسی از جنس آرسنال را بر روی نیمکت این تیم ببیند. به گزارش بانک ورزش؛ سول کمپل معتقد است که جانشین آرسن ونگر در آرسنال باید ارتباطی با آن باشگاه داشته باشد...

بانک ورزش- مدافع پیشین توپچی ها دوست دارد کسی از جنس آرسنال را بر روی نیمکت این تیم ببیند.

به گزارش بانک ورزش؛ سول کمپل معتقد است که جانشین آرسن ونگر در آرسنال باید ارتباطی با آن باشگاه داشته باشد و از این رو پاتریک ویرا و دنیس برکمپ را توصیه کرده است.

ونگر اعلام کرده که در پایان فصل جاری به حضور 22 ساله خود در آرسنال پایان خواهد داد و همین موجب شده تا گمانه زنی هایی در مورد جانشین او مطرح شوند. در همین راستا کمپل در مصاحبه ای گفته است: فکر می کنم باید ببیند آیا می توانند کسی از درون باشگاه را روی کار بیاورند. این فرد می تواند کسی باشد که پیش از این در باشگاه بازی کرده و اینک به مربیگری مشغول است و یا اشتیاق هدایت کردن آرسنال را دارد. میکل آرتتا به منچسترسیتی رفت و تجربه فوق العاده ای به دست آورد اما از دید من فردی همچون پاتریک ویرا برای باشگاه فوق العاده خواهد بود و او دوستی خوبی با دنیس برکمپ دارد و از این رو به نظرم روی کار آوردن این دو نفر می تواند ترکیب خوبی را ایجاد کند. باید افرادی را که برای آرسنال خوب کار کرده اند، به باشگاه برگرداند؛ در غیر این صورت گزینه ای همچون کارلو آنچلوتی _البته به شرط این که هدایت ایتالیا را بر عهده نگیرد_ می تواند انتخاب خوبی باشد. گزینه هایی همچون (ماسیمیلیانو) الگری و سرمربی تیم ملی آلمان (یواخیم) لوو هم وجود دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس