تست تصادف فولکس واگن پاسات مدل 2017 | فیلم


بعد از سال ها فولکس واگن با نسل هفتم Passat که در سال 2012 در ایالات متحده آمریکا معرفی شده است، وارد شد.این محصول را میتوان رقیبی سرسخت برای غول های ژاپنی یعنی  هوندا آکورد و تویوتا کمری دانست. یکی از دلایل قانع کننده برای برررسی Passat رسوایی اخیر این شرکت و اختراعات اخیر موتور دیزلی کارآمد TDI فولکس واگن می توان دانست.دو موتور...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تست تصادف فولکس واگن پاسات مدل 2017 | فیلم

تست تصادف دی اس کراس بک 7 با دریافت ۵ ستاره ا...

تست تصادف فولکس واگن پاسات مدل 2017 | فیلم

اگر از همسر خود خسته شده اید حتما آئودى اس 5 ...

تست تصادف فولکس واگن پاسات مدل 2017 | فیلم

تست خودرو؛ عملکرد ضعیف نیسان جوک | فیلم...

بعد از سال ها فولکس واگن با نسل هفتم Passat که در سال ۲۰۱۲ در ایالات متحده آمریکا معرفی شده است، وارد شد.این محصول را میتوان رقیبی سرسخت برای غول های ژاپنی یعنی هوندا آکورد و تویوتا کمری دانست.

یکی از دلایل قانع کننده برای برررسی Passat رسوایی اخیر این شرکت و اختراعات اخیر موتور دیزلی کارآمد TDI فولکس واگن می توان دانست.دو موتور بنزینی که در هنگام خرید این ماشین محبوب می توانید انتخاب کنید ، یک موتور ۴ سیلندری با قدرت ۱۷۰ اسب بخار ۱٫۸ لیتری توربوشارژر و یک موتور ۳٫۶ لیتری ۶ سیلندر با قدرت ۲۸۰ اسب بخار که هر دو با شارژر اتوماتیک استاندارد شارژ می شوند.اگر سبک بودن برای شما اولویت بالاتری دارد فولکس واگن پاسات CC سرعت بیشتری دارد که قیمت آن در بازار ۳۵۳۴۰ دلار می باشد که به میزان قابل توجهی بالاتر از قیمت ۲۳۲۶۰ دلار فولکس واگن پاسات می باشد.

تست تصادف فولکس واگن پاسات مدل 2017 | فیلم

فولکس | تگ

اگر شما اغلب از صندلی های عقب استفاده می کنید، فضای صندلی های عقب این سدان فضایی متوسط می باشد.فضای پشتی به طور مثبتی گسترده است و کسانی که در عقب خودرو می نشینند هر یک به تنهایی می توانند دمای هوای مورد نظر خود را داشته باشند از دیگر امکانات فولکس واگن پاسات که میتوان به آن اشاره کرد امکاناتی مانند پورت USB و گرم کن صندلی ها برای سرنشینان خودرو میباشد . وقتی پشت فرمان این غول آلمانی مینشینید یک صفحه نمایش لمسی مرکزی با گرافیک جذاب و ساختار منوی ساده در پیش چشمان شما قرار دارد که به جذابیت خودرو می افزاید .طراحی بیرونی فولکس واگن پاسات از لحاظ ظاهری شبیه به نسل قبل فورد فیوژن میباشد که اگ آن را با رقبایش مقایسه کنیم یک سرو گردن از آنها بالاتر است .خطوط وصف ناپذیرطراحی بیرونی آن در کنار خودروهایی نظیر مزدا ۶ کیا اپتیما جلوه بیشتری دارد.و نیز طراحی داخلی آن به گونه ای است که ارگونومی صدا در بالاترین سطح آن قرار دارد .پس قیمت ۳۰۰۰۰ دلاری برای فولکس واگن پاسات قیمتی منطقی است .

(۱۰۰)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تست تصادف خودرو, خودروی برقی فولکس, خودروی فولکس, فولکس واگن پاسات, فولکس‌واگن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام