شرایط نامناسب لباس تیم ملی والیبال بانوان ایران! عکس


شرایط نامناسب لباس تیم ملی والیبال بانوان ایران! عکس

رویکرد مسئولان فدراسیون والیبال درباره وضعیت لباس تیم ملی بانوان بیشتر نهی و انکار بوده اما بررسی…

رویکرد مسئولان فدراسیون والیبال درباره وضعیت لباس تیم ملی بانوان بیشتر نهی و انکار بوده اما بررسی ابعاد ماجرا زوایای متفاوتی را آشکار می کند.

لباس تیم ملی والیبال بانوان، تلاش برای بهبود شرایط یا انکار واقعیت

تیم ملی والیبال بانوان ایران که خود را برای مسابقه های جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا آماده می کند، مدتی است که اردوی خود را زیر نظر جواد مهرگان آغاز کرده است.

چندی پیش انتشار عکس هایی از تمرین های این تیم با واکنش ها و انتقادهایی مواجه بود زیرا در این تصاویر بازیکنان با لباس های متفاوت متعلق به خودشان در حال تمرین بودند.
این عکس ها به نوعی نشان دهنده این موضوع بود که فدراسیون والیبال بعد آغاز تمرینات همچنان برنامه ای برای فراهم کردن امکانات مناسب از جمله لباس یکدست برای تیم بانوان است را ندارد. در حالی تیم ملی والیبال مردان از همان شروع تمرینات با لباس های یکدست در تمرینات حاضر شدند.

البته صدیقه کعبی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال دلیل یکدست نبودن لباسها را حضور بازیکنان در اردوی انتخابی ذکر کرد، و با بیان این موضوع که در هیچ جای دنیا در اردوی انتخابی به بازیکنان لباس یکدست نمی دهند، از سفارش لباس برای اردوی بعد تیم ملی که همراه با بازیکنان منتخب برگزار می شود، خبر داد.

اما ضیایی رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به این موضوع با بیان اینکه لباس ها باید در مسابقات رسمی یکدست باشد و ملاک عمل تمرین های تیم نیست، حوزه فعالیت والیبال بانوان را مستقل اعلام و پاسخگویی به سوالات مربوط به این حوزه را به مسئولان والیبال بانوان ارجاع داد.

تمام این مسائل در حالی روی داد و به عنوان تیتر اول رسانه‌های والیبال تبدیل شد که پیش از این در ادوار گذشته هرگز تیم ملی والیبال ایران از نظر تامین لباس دچار مشکل نشده بود.

با این وجود فدراسیون والیبال به جای پذیرش انتقادهای مطرح شده و تلاش برای رفع این مشکل ها، جملات عجیبی را نسبت به منتقدان مطرح کرد. ضیایی گفت: ما بهترین امکانات را برای آنها فراهم کرده‌ایم. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند مرض دارند و از خدا می‌خواهم که آنها را شفا بدهد!

البته عکس هایی که از تمرین سایر تیم ها و حریفان ایران در شرق آسیا منتشر شده گویای این است که بر خلاف ادعای نایب رئیس فدراسیون لباس یکدست در تمرینات در همه جای دنیا دیده می شود.


تمرین تیم های ملی کشورهای شرق آسیا که لباس یکدست دارند
شرایط نامناسب لباس تیم ملی والیبال بانوان ایران! عکس

تمرین تیم ملی بانوان بدون لباس یکدست
شرایط نامناسب لباس تیم ملی والیبال بانوان ایران! عکس

واکنش تند رئیس موجب شد تا بسیاری از علاقه مندان والیبال نسبت به شرایط تیم والیبال بانوان حساسیت بیشتری به خرج دهند. اینکه چرا بر خلاف اعلام قبلی مسئولان هنوز سرمربی خارجی برای حوزه بانوان جذب نشده و چرا به جای سرمربی عنوان مدیرفنی را به جواد مهرگان که عملا تمرینات را زیر نظر دارد، داده شده است.

اینکه آیا اساسا فدراسیون نسبت به برگزاری اردوهای برون مرزی و فراهم نمودن دیدارهای تدارکاتی برای حوزه بانوان برنامه ای دارد یا خیر!

متاسفانه ضعف در اطلاع رسانی در این حوزه و واکنش های تند نسبت به پرسشگری از شرایط والیبال بانوان نیز به حواشی این حوزه دامن زده است.

با توجه به اینکه فدراسیون والیبال در بخش والیبال مردان سرمایه گذاری های زیادی می کند و رده های مختلف تیم مردان در اردو هستند، انتظار می رود که در بخش بانوان نیز علاوه بر تامین حداقل هایی چون لباس یکدست و درخور شان تیم ملی، با برنامه ریزی اردوهای تدارکاتی و ددیدارهای دوستانه، انتخاب کادر فنی با تجربه و حرفه ای به پیشرفت جایگاه بانوان ایران کمک کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس