«حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس


«حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس

گروه مسابقات ــ حسین شالچی به همراه سه نماینده کشورهای مراکش، سوریه و اندونزی موفق به اخذ درجه ممتاز جهانی شد.

«حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس

به گزارش ایکنا؛ حسین شالچی، پس از نماینده کشور بحرین که میزبانی این مسابقات را برعهده داشت و عنوان «القارئ العالمی» را دریافت کرد، به همراه سه نماینده کشورهای مراکش، سوریه و اندونزی موفق به اخذ درجه ممتاز جهانی شد.

شالچی روز گذشته، تقدیرنامه و هدایای خود را طی تشریفات و مراسم رسمی از خالد بن علی بن عبدالله آل خلیفه، رئیس مجلس اعلی و وزیر عدل و شئون اسلامی و اوقاف کشور بحرین دریافت کرد.

یادآور می‌شود، سومین دوره مسابقات بین‌المللی تلاوت اینترنتی قرآن موسوم به «قاری جهانی» به همت اداره امور قرآنی وابسته به وزارت اوقاف و امور اسلامی این کشور برگزار شد.

مراحل اول تا سوم این رقابت‌ها به صورت غیر‌ حضوری و با ارسال فایل صوتی و تصویری تلاوت قاری شرکت‌کننده برگزار می‌شود به طوری که شرکت‌کنندگان در این مسابقه فیلم‌هایی از تلاوت خود را ضبط و ارسال می‌کنند که پس از بررسی فیلم‌ها توسط کمیته داوران، نفرات برتر برای حضور در مرحله چهارم این مسابقات که به صورت حضوری در منامه برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

در این دوره از مسابقات بخش جدیدی با عنوان «قاری کوچک» برای کودکان زیر هفده سال ایجاد شد، به‌طوری که مسابقه در سه بخش «قاری مجود»(قرائت با تجوید)، «قاری مرتل»(قرائت با ترتیل) و «قاری کوچک»(قاری خردسال) برگزار می‌شود. به نفر نخست در رشته قاری مجود ۳۰ هزار دلار، به نفر نخست قاری مرتل ۲۵ هزار دلار و به نفر نخست رشته قاری کوچک ۲۰ هزار دلار اهدا می‌شود.

لقب «قاری جهانی» نیز پس از ارزیابی صوت ۵ قاری راه یافته به مرحله نهایی و پنجم، به برترین آن‌ها تعلق می‌گیرد که این شخص پس از داوری نهایی از سوی هیئت داوران انتخاب و معرفی خواهد شد.

«حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس «حسین شالچی» درجه ممتاز جهانی را دریافت کرد + عکس

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا