تصاویر جدید فیلم Christopher Robin وینی پو و دوستانش را نشان می‌دهد


تصاویر جدید فیلم Christopher Robin وینی پو و دوستانش را نشان می‌دهد

در عکس‌های جدیدی که از فیلم Christopher Robin که اثری اقتباسی از انیمیشن و داستان «پو خرسه» (Winnie-the-Pooh) است منتشر شده، می‌توان پو و دوستانش را در ساحل دید. تریلر اول از فیلم Christopher Robin بسیاری از طرفداران و بینندگان را به شدت احساساتی کرده بود و تصاویر جدیدی که منتشر...

در عکس‌های جدیدی که از فیلم Christopher Robin که اثری اقتباسی از انیمیشن و داستان «پو خرسه» (Winnie-the-Pooh) است منتشر شده، می‌توان پو و دوستانش را در ساحل دید.

تریلر اول از فیلم Christopher Robin بسیاری از طرفداران و بینندگان را به شدت احساساتی کرده بود و تصاویر جدیدی که منتشر شده، بار دیگر احساسات همه را برانگیخته است.

تریلر اخیری که از این فیلم منتشر شده بود، وینی پو را نشان می‌داد که در فیلم به صورت یک عروسک‌ مخملی بسیار بانمک به تصویر کشیده شده‌ بود. حالا دو تصویر جدید منتشر شده‌اند که در آن‌ها می‌توانیم باقی شخصیت‌های انیمیشنی محبوبمان را ببینیم: «پیگلت» (Piglet)،‌‌ «ایور» (Eeyore) و «تایگر» (Tigger).

در تصویر اول این چهارتا روی صندلی‌های چوبی در ساحل دراز کشیده و هرکدام یک عینک آفتابی به چشم دارند و در کل بسیار بانمک هستند. در تصویر دوم خود کریستوفر رابین را می‌بینیم که وینی پو را در آغوش گرفته و در خیابان قدم می‌زند و این تصویر به ما نگاه باقی مردم دنیای فیلم را به کریستوفر و عروسک‌هایش نشان می‌دهد.

«مارک فورستر» (Marc Forster) که کارگردان فیلم Christopher Robin است، می‌گوید که باقی مردم دنیای فیلم می‌توانند وینی پو و دیگر شخصیت‌های عروسکی را ببینند و این‌طور نیست که آن‌ها نامرئی باشند، اما مردم آن‌ها را به چشم عروسک‌های عادی می‌بینند و نه شخصیت‌های زنده.

شخصیت کریستوفر رابین را «ایوان مک‌گرگور» (Ewan McGregor) ایفا می‌کند. وینی پو و دوستانش کریستوفر را به داستان‌‌ها و ماجراجویی‌های کودکانه‌اش بازمی‌گردانند.

در داستان‌های قدیمی، کریستوفر دانش بسیاری دارد و هنگامی که پو و ایور سوالات فلسفی دارند، کریستوفر همیشه به سوالاتشان پاسخ درست می‌دهد. حالا به نظر من، کریستوفر آن دانش کودکانه‌اش را تا حدودی از دست داده و در زندگی روزانه‌اش ذهن درگیری دارد. به نظرم این فیلم درباره همین موضوع است؛ راجع به کریستوفر و رابطه‌اش با خود کودکانه‌اش.

رابین در این فیلم مدیر یک شرکت چمدان‌سازی است و تلاش می‌کند تا مردم شغل‌هایشان را از دست ندهند. این ویژگی در شخصیت از خود گذشته و دست و دلباز او نیز خودش را نشان می‌دهد.

من این ویژگی کریستوفر را دوست دارم. این که او برای هدفی والا می‌جنگد و فقط به فکر سود شخصی نیست که البته با عقل جور در می‌آید؛ کریستوفر به جنگ رفته و تجربه جنگ درواقع مسئولیت‌پذیری برای جان مردم است و حالا او از جنگ برگشته و مسئول شغل و زندگی مردم است.

همسر رابین، «اولین» (Evelyn) نام دارد که نقشش را «هیلی اتول» (Hayley Atwell) ایفا می‌کند. او شخصیتی داستانیست، اما به درستی تجربیات زنانی که همسرهایشان از جنگ بازمی‌گشتند را به تصویر می‌کشد. اتول درباره این شخصیت بیشتر صحبت می‌کند.

شغل او طراحی هواپیماست و او نیز از این طریق با جنگ درگیر بوده است. رابینز که از جنگ بازمی‌گردد، آدمی نیست که اولین با او ازدواج کرده بود ولی این قضیه با سررسیدن وینی پو تغییر می‌کند. البته اولین فکر می‌کند که کریستوفر عقلش را از دست داده است.

فیلم Christopher Robin در تاریخ ششم آگوست (پانزدهم مرداد) بر روی پرده سینما می‌رود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصاویر جدید فیلم Christopher Robin وینی پو و دوستانش را نشان می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران