پیتر خرگوشه پرفروش‌ترین انیمیشن سال 2018 میلادی شد+عکس


پیتر خرگوشه پرفروش‌ترین انیمیشن سال 2018 میلادی شد+عکس

رکنا: "پیتر خرگوشه" انیمیشن محبوب این روزهای سینمای هالیوود در سال 2018 میلادی با فروشی معادل 310 میلیون دلار به عنوان پرفروش ترین انیمیشن امسال معرفی شد.

پیتر خرگوشه پرفروش‌ترین انیمیشن سال 2018 میلادی شد+عکس

"پیتر خرگوشه" انیمیشن محبوب این روزهای سینمای هالیوود در سال 2018 میلادی با فروشی معادل 310 میلیون دلار به عنوان پرفروش ترین انیمیشن امسال معرفی شد.

فیلم سینمایی "پیتر خرگوش" به کارگردانی "ویل گلوک" اکران بین‌المللی خود را از 9 فوریه 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده و هم اکنون با فروش فوق در جایگاه هفتم پرفروش ترین فیلم جهان ایستاده است.

این فیلم ترکیبی از بازیگران واقعی در کنار موجودات انیمیشنی است که تاکنون بارها امتحان شده و در اکثر مواقع با استقبال تماشاچیان روبرو شده است.

ویل گلوک علاوه بر کارگردانی این اثر نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته و کمپانی فاکس ساخت پروژه را انجام داده است.

مارگارت رابی، الیزابت دبیکی و دیسی ریدلی صداپیشه خرگوش ها را بر عهده داشته و بازیگرانی همچون دامنال گلسون، رز بایرن، جیمز کوردون و تام گراویس در "پیتر خرگوش" به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

پیتر خرگوش بر اساس افسانه ای قدیمی داستان خرگوشی را روایت می‌کند که برای ورود به یک باغچه سبزیجات تلاش می‌کند.

مارگارت رابی بایگر مطرح سینمای هالیوود این روزها با انیمیشن پیتر خرگوشه به سینما Cinema بازگشته و حالا در اولین هفته از اکران خود با فروشی معادل 25 میلیون دلار در جایگاه دوم باکس آفیس هالیوود ایستاده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پیتر خرگوشه پرفروش‌ترین انیمیشن سال 2018 میلادی شد+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا