مسوولان مواظب نفود دشمنان باشند


مسوولان مواظب نفود دشمنان باشند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: عوامل استکبار جهانی با بهره گیری از فضای مجازی و ابزارهای نوین ارتباطی به دنبال نفوذ در ارکان جامعه هستند، مردم و به خصوص مسوولان با بصیرت مواظب توطئه ها باشند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد به استفاده مردم از پیام رسان های خارجی اشاره کرد و افزود: بهره گیری از پیام رسان های بیگانگان نه تنها هیج سودی ندارد بلکه موجب سوء استفاده و نفوذ دشمنان از طریق کسب اطلاعات جامعه و مردم می شود.
وی ادامه داد: مردم و مسوولان باید همواره به این مطلب مهم توجه داشته باشند که دشمنان از هر راهی و به خصوص از طریق برخی پیام رسان های خارجی به دنبال نفود و بهره گیری از اخبار و اطلاعات داخل کشور هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: اطلاع رسانی توسط مردم و مسوولان به خصوص در معرفی برکات و ثمرات نظام باید دقیق و بنحو مناسبی عرضه شود تا آنها نتوانند سوء استفاده کنند.
ناصری یزدی در ادامه به خدمات و نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور اشاره و با قدردانی از تلاش های آنها در حفظ امنیت و آرامش جامعه و مردم ، بر ضرورت هوشیاری و همکاری همگان در انجام اهداف نظام تاکید کرد.
امام جمعه یزد تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همه وجود خود را وقف انقلاب و خدمت به مردم کرده اند و با قدرت و درایت به نقش آفرینی در راستای اهداف نظام مشغول هستند.
ناصری یزدی به سالروز شهادت مرتضی مطهری (ره) و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و از مردم و جوانان مطالعه کتاب های وی را که مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز است، خواستار شد.
وی همچنین به هفته کار و کارگر پرداخت و اظهار کرد: کارگران نقش اساسی در تولید ، اشتغال و اقتصاد مقاومتی دارند و باید در واحدهای زیرپوشش خود به جدیت وظایف شان را انجام دهند که خدمتی مقدس است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین به هفته جوان و ضرورت استفاده از افکار آنها و حمایت مسوولان از برنامه های این قشر به عنوان یک وظیفه مهم و ضروری تاکید کرد.
ناصری یزدی یادآور شد: تربیت دینی و فرهنگی نسل جوان بر اساس اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی رسالت مهمی است که باید مردم و بخصوص تشکل ها ، روحانیان ، دانشگاه ها و مدارس در کنار فعالیت خانواده ها به آن عنایت داشته باشند.
7536/ 2047/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟