جردن پیل می‌گوید که کانیه وست انگیزه او برای فیلم Get Out 2 است


جردن پیل می‌گوید که کانیه وست انگیزه او برای فیلم Get Out 2 است

فیلم Get Out یکی از فیلم‌های ترسناک متفاوت و خوش‌ساخت سال 2017 میلادی بود و اکنون جردن پیل درباره ساخت ادامه آن می‌گوید. جردن پیل هنرپیشه، کمدین، نویسنده و کارگردان اهل آمریکا، در سخنانی اعلام کرد که ساخت دنبالهٔ فیلم ترسناک و روانشناسانه «برو بیرون» (Get Out) را به‌صورت جدی در نظر دارد و فکر می‌کند...

فیلم Get Out یکی از فیلم‌های ترسناک متفاوت و خوش‌ساخت سال ۲۰۱۷ میلادی بود و اکنون جردن پیل درباره ساخت ادامه آن می‌گوید.

جردن پیل هنرپیشه، کمدین، نویسنده و کارگردان اهل آمریکا، در سخنانی اعلام کرد که ساخت دنبالهٔ فیلم ترسناک و روانشناسانه «برو بیرون» (Get Out) را به‌صورت جدی در نظر دارد و فکر می‌کند در دنیای به تصویر کشیده‌شده در این فیلم، داستان‌های بیشتری برای تماشاچیان وجود دارد. او درباره انگیزه خود برای ساخت ادامه این فیلم نظرات طنزگونه‌ای داده یا حداقل این‌گونه به نظر می‌رسد که این صحبت‌های او فقط محض شوخی باشند.

داستان این فیلم در مورد جوان سیاهپوستی به نام کریس است که توسط خانواده‌ نامزد سفید پوست خود برای آشنایی بیشتر و همچنین گذراندن آخر هفته به خانه‌ آنها در منطقه‌ای دور افتاده دعوت می‌شود، ولی در ادامه با حضور کریس در این محیط جدید، او به صورت ناخواسته وارد کابوس بزرگ خانوادهٔ آرمیتاژ می‌شود که رهایی از آن غیرممکن به نظر می‌رسد. با وجود اینکه تمامی اعضای خانواده آرمیتاژ در فیلم Get Out کشته می‌شوند، اما محتمل خواهد بود که این خانواده فقط آن چند نفر نبوده باشند یا آشنایانی داشته باشند که با متد آن‌ها غریبه نبوده و راهشان را ادامه دهند. فیلم Get Out اولین تجربه کارگردانی جردن پیل بود که پیش‌تر وی را به‌عنوان بازیگر می‌شناختیم و همین فیلم وی را در دو بخش اسکار، نامزد دریافت جایزه کرده است. اکنون به نظر می‌رسد تنها چیزی که نیاز بود تا او ادامه فیلم را بنویسد توییتی از سمت «کانیه وست» (Kanye West) بوده است.

پس از این‌که کانیه وست در سال گذشته تمامی صفحات مجازی خود را بست، هفته پیش برای اولین بار در توییتر فعالیت خود را نشان داد و توییت‌های زیادی نوشت و همگان را متعجب کرد. یکی از توییت‌های او عکسی از خانه شخصی اوست که زیر آن مطلبی نوشته که به فیلم Get Out اشاره دارد. هواداران او بسیار از این توییت متعجب شدند از این رو که کانیه بسیار آدم محافظه‌کاری نسبت به زندگی شخصی خود است و انتشار دادن عکسی از محیط خانه او برای بسیاری دور از انتظار بود. این توییت را می‌توانید در زیر ببینید:

جردن پیل می‌گوید که کانیه وست انگیزه او برای فیلم Get Out 2 است

این تنها توییت مرتبط به فیلم Get Out کانیه نبود، تصویر بعدی او به این شکل بود:

جردن پیل می‌گوید که کانیه وست انگیزه او برای فیلم Get Out 2 است

در جواب این توییت‌ها، جردن پیل در توییتر شخصی خود نوشته که «انگیزه گرفته‌ام. شروع به نوشتن می‌کنم».

این توییت جردن پیل بسیار مورد توجه قرار گرفته و همگان درباره آن صحبت می‌کنند. همچنین او توییت دیگری از مارس سال گذشته را دوباره توییت کرد که در آن به مکان Sunken که کانیه به آن اشاره کرده بود، اشاره دارد.

در حالی که بعضی نگران احوال کانیه هستند بسیاری هم از جواب‌های جردن پیل راضی هستند و در آن‌ها طنز زیادی یافتند. با این که می‌دانیم که او به شوخی این توییت‌ها را منتشر کرده اما او قبلا گفته بود که داستان Get Out ادامه خواهد داشت و ما منتظر می‌مانیم تا اخبار موثق‌تری از ادامه این فیلم به ما برسد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جردن پیل می‌گوید که کانیه وست انگیزه او برای فیلم Get Out 2 است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی